اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

جشنواره رضوی مصداقی از ارادت به اهل بیت (ع) است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: جشنواره رضوی در قالب‌های فرهنگی و هنری مختلف مصداق روشن و حقیقی از عرض ارادت به محضر ائمه اطهار و امام رضا (ع) است.

جشنواره رضوی مصداقی از ارادت به اهل بیت (ع) است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی عصر امروز در مراسم افتتاح ششمین جشنواره مدیحه‌سرایی رضوی که در امامزاده سیدسلیمان فخرآباد مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز محوریت حرکت معنوی و اعتقادی در این سرزمین مقدس به پشتوانه ثامن‌الحجج امام رضا (ع) به شایستگی انجام می‌شود و در حقیقت وجود شریف این امام همام بزرگ‌ترین سرمایه معنوی و پیشرفت سرزمین ایران است.
وی با ابراز خرسندی از میزبانی استان اردبیل در برگزاری جشنواره مدیحه‌سرایی رضوی و آغاز این حرکت سازنده از امامزاده سیدسلیمان فخرآباد به عنوان برادر امام رضا (ع) تصریح کرد: جای‌ جای ایران اسلامی امروز کانون مهر و عشق و دلدادگی به ساحت ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) است که خطه مشگین‌شهر نیز به عنوان سرزمین سر سپرده به این سلسله والامقام به وجود ضریح مقدس امامزاده سیدسلیمان به عنوان برادر امام رضا (ع) افتخار می‌کنند و به داشتن این سرمایه طنازی می‌کنند.
به گزارش فارس، فرماندار مشگین‌شهر خاطر نشان کرد: ما امروز با تکیه بر سرمایه معنوی خود ابهت و عظمت انقلاب اسلامی را در دنیا حفظ کردیم و آن را به عنوان یک پیام صریح به دنیا ابلاغ کردیم به طوری که امروز محصول بسیاری از خیزش‌های امت اسلامی و منطقه جهان اسلام یک حرکت الهام گرفته از انقلاب، ارزش‌ها و باورهای آن است.
محمداوغلی یکی از اصلی‌ترین علل دشمنی استکبار را با نظام اسلامی ما ماهیت معنوی و آزادی‌بخشی این انقلاب فخیم عنوان کرد و ادامه داد: دشمن به خاطر دو رکن اصیل این نظام همیشه با آن دشمنی کرده است و به نظر می‌رسد تا زمانی که بر دو اصل شهادت و ولایت که سرمایه عظیم این نظام است تکیه کنیم، می‌توانیم بر دشمنان و قسم‌خوردگان این نظام و انقلاب اسلامی، دینی و معرفتی امیدوار بوده و به پا برجایی آن دل ببندیم.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود به تقویت برنامه‌های فرهنگی با محوریت سوژه‌های دینی، مذهبی و اعتقادی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی توانسته‌ایم در این حوزه و با هدف مقابله رودررو با جنگ نرم دشمن موفق عمل کنیم چرا که برگزاری این جشنواره‌ها خود عامل تحرک و محوریت پویایی نظام اسلامی در برابر اندیشه ضاله استکبار است.
فرماندار خلخال در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ جشنواره رضوی با داشتن محتوا و غنای بسیار ارزشمند می‌تواند میدان باروری اندیشه‌ها و تفکرات سازنده جوانانی باشد که با تکیه بر فرهنگ علوی، نبوی و رضوی می‌توانند ارزشمندترین آثار و ماندگارترین یادگاران را از خود به نمایش بگذارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول