اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز راهبری فرهنگی بوشهر خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های پیوست‌نگاری فرهنگی در شرکت‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز راهبری مهندسی فرهنگی استان بوشهر گفت: پیوست‌نگاری فرهنگی یک امر بسیار ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و در صورت اعلام آمادگی شرکت‌های صنعتی آماده برگزاری این کارگاه‌ها در شرکت‌های متقاضی هستیم.

برگزاری کارگاه‌های پیوست‌نگاری فرهنگی در شرکت‌های صنعتی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام محمد نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی در بوشهر یادآور شد: ارائه پنج جلد کتاب و 10 مقاله علمی و پژوهشی در حین برگزاری همایش به شرکت کنندگان پیش‌بینی شده است.
نصیری اضافه کرد: از آنجا که اجرای پیوست‌نگاری فرهنگی از سال آینده در کشور و استان ضروری است برگزاری این همایش‌های و همایش‌های استانی پیش از آن زمینه‌های لازم را در این زمینه فراهم می‌کند.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر علمی و کاربردی کردن مهندسی فرهنگی و پیوست‌نگاری فرهنگی دارند و تحقق این امر نیازمند نیروی کارآمد هستیم.
نصیری تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و علمی تخصصی در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اقتصادی و صنعتی استان در نیمه دوم سال و همکاری پروژه‌های تاثیرگذار بر جامعه در این راستا در دستور کار است؛‌ منابع انسانی کارآمد و متخصص که پیوست‌نگاری فرهنگی انجام دهند نداریم.
وی ادامه داد: باید نیروهایی تربیت شوند که بتوانند پیامدهای صنعتی را بسنجند و این امر بسیار مهم و اولویت‌داری است.
این مقام مسئول در ارتباط با رصد فرهنگی نیز گفت: ما در رصد فرهنگی می‌خواهیم وضعیت فرهنگی استان را به صورت واقع‌بینانه در سطح فرهنگ عمومی و خرده‌فرهنگ‌ها بررسی و ارزیابی کنیم.
نصیری اضافه کرد: رصد فرهنگی نوعی مسئله‌یابی و مسئله‌سنجی است که باید در سطوح مختلف و در سه مقطع زمانی گذشته، حال و آینده پیگیری شود چرا که تا ما شناختی از گذشته نداشته باشیم حال را نمی‌فهمیم و تا حال را نشناسیم آینده را نمی‌توانیم ترسیم کنیم. 
وی خواستار توجه ویژه مسئولان به جایگاه فرهنگ در جامعه شد و عنوان داشت: برای ایجاد انسجام در بخش فرهنگ باید به یک برنامه‌ریزی کلان فرهنگی اقدام کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول