اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور فرهنگی کمیته امداد مطرح کرد:

فعالیت 105 مرکز تربیتی و فرهنگی کمیته امداد در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور فرهنگی جوانان کمیته امداد امام خمینی گفت: 105 مرکز تربیتی و فرهنگی کمیته امداد در سطح کشور فعال است.

فعالیت 105 مرکز تربیتی و فرهنگی کمیته امداد در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، محمد مهربانیان اظهار داشت: همه ساله حدود 10 هزار نفر از دانش آموزان و جوانان مددجو از فضاها و مراکز آموزشی استفاده می‌کنند به طوری که برخی از آنان اکنون در پست‌های مختلف مشغول به خدمت هستند.
وی افزود: اجرای برنامه‌های تربیتی و فرهنگی از رویکردهایی است که این نهاد برای مددجویان تحت حمایت خود پیاده می‌کند.
مهربانیان با بیان اینکه فرهنگ، تربیت و دانش از ماندگارترین و اثرگذار‌ترین خدماتی است که توجه به آن نتیجه بخش است، گفت: این نهاد مقدس در راستای بالندگی دانش آموزان همه ساله به برگزاری برنامه‌های آموزشی، مشاوره، تربیت و فرهنگ دانش آموزان مددجو پرداخته تا از این طریق بتواند جوانانی سازنده به کشور اسلامی تحویل دهد.
وی از وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان کمیته امداد ابراز خرسندی کرد و افزود: در سطح کشور 95 در صد از دانش‌آموزان کمیته امداد با تلاشی که در کسب علم دارند در خردادماه سال تحصیلی نمره قبولی را در مدارس کسب می‌کنند.
مهربانیان همچنین از تلاش دانش‌آموزان در کنکور خبر داد و اظهار داشت: بسیاری از دانش آموزان با قبولی در آزمون کنکور اکنون به مراکز عالی دانشگاه‌ها راه یافتند.
وی با تاکید بر اینکه کسب دانش، خودسازی و ورزش از ویژگی‌های مددجوی نمونه است گفت: امید می‌رود دانش‌آموزان با سرمشق قرار دادن این مقوله‌ها در زندگی رشد و شکوفایی خود را در عرصه‌های مختلف بیابند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول