اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم عنوان شد:

هماهنگی دستگاه‌ها برای احداث مجتمع فرهنگی قنوات

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم مقرر شد که اداره کل ارشاد و مسئولان بخش مرکزی برای احداث مجتمع فرهنگی قنوات هماهنگی لازم را داشته باشند و نسبت به احداث این مجتمع هرچه سریعتر اقدام کنند.

هماهنگی دستگاه‌ها برای احداث مجتمع فرهنگی قنوات
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین استاد ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در دور دوم سفر استاندار قم به بخش مرکزی برگزار شد، به وضعیت اجرای پروژه‌های فرهنگی در بخش مرکزی قم اشاره کرد و گفت: باید زمین مورد نیاز مجتمع فرهنگی از طریق شورای شهر و شهرداری تامین شود که تاکنون زمینی معرفی و تامین نشده است.
وی با اشاره به اینکه مشکلاتی برای مکان نمایی زمین در خود بخش وجود داشته است، افزود: بعد از دو بار مکاتبه و برگزاری یک جلسه هنوز زمین تامین نشده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه در بخش مرکزی قم به شش کانون فرهنگی هنری مساجد مجوز داده شده است، خاطرنشان کرد: اگر مساجد روستایی متقاضی تاسیس کانون باشند، از آنها حمایت لازم را خواهیم داشت.
وی با اشاره به تاکید استاندار قم در زمینه تجهیز کتابخانه‌ها و تامین کتاب مورد نیاز گفت: تامین کتاب کتابخانه‌ها انجام شده است و مشکلی در این زمینه نداریم.
در این جلسه در پی اعلام آمادگی شهرداری قنوات برای واگذاری قطعه زمین 2500 متری برای احداث مجتمع فرهنگی، استاندار قم گفت: باید فرمانداری، تربیت بدنی و ارشاد در زمینه حل این مشکل نسبت به برگزاری جلسه‌ای مشترک اقدام کرده و موضوع را پیگیری کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول