اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد شاهد دانشگاه ‌پزشکی کرمان تاکید کرد:

توجه دانشگاه ‌پزشکی کرمان به مسائل فرهنگی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد شاهد دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمان گفت: دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمان تأکید بر مسائل فرهنگی دارد و برنامه‌ریزی‌های دشمن برای جلوگیری از تحصیل جوانان ایرانی است.

توجه دانشگاه ‌پزشکی کرمان به مسائل فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی رستمی پیش از ظهر امروز در همایش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه دانشجویان شاهد نباید فکر کنند که سهمیه برای آنها قائل شدند، اظهار کرد: اگر تصور می‌کنید بین دانشجویان ایثارگر و شاهد با دیگر افراد تفاوتی است در اشتباه هستید.
وی خاطرنشان کرد: اگر 10 نفر دانشجوی پزشکی در کرمان پذیرش کنند، سه نفر به آن اضافه می‌‌شود و باید این دانشجویان رتبه علمی را کسب کنند تا بتوانند از این سه سهمیه استفاده کنند، پس در سهمیه شما هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. 
وی با اشاره به اینکه دانشجویان شاهد در مقاطع مختلف تحصیلی رتبه‌های اول را دارند، افزود: شما دانشجویان شاهد هیچ کمبودی نسبت به دیگران ندارید و به شما خدمات ناچیزی ارائه می‌شود و این خدمات به فرزندان هیئت علمی در دانشگاه هم داده می‌شود و حتی برخی از سهمیه‌ها را دانشجویان شاهد و ایثارگر ندارند.
رستمی ادامه داد: دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمان تأکید بر مسائل فرهنگی دارد و برنامه‌ریزی‌های دشمن برای جلوگیری از تحصیل جوانان ایرانی است.
وی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی حجاب یکی از مسائل اصلی و یکی از قوانین به شمار می‌رود و در کشورهای غربی یک‌سری قوانین و مقررات برای دانشجویان خود دارند که باید توسط دانشجویان آن‌ها رعایت شود.
انتهای پیام،/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول