اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

یادمان ولایت در جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مالی و اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یادمان ولایت هر سال 30 آبان ماه در جیرفت برگزار می‌شود و مراسمی بسیار باشکوه و مهم است.

یادمان ولایت در جیرفت برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدمهدی فداکار صبح امروز در نهمین جشنواره سرود رضوی اظهار داشت: سرود در کشور ما دچار فراز و نشیب‌های خاصی بوده است.
فداکار اذعان کرد: برای حل مشکلات این عرصه از فعالیت‌های سرود به ویژه با محوریت و موضوع ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) استقبال و حمایت می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر محوریت این برنامه‌ها ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) باشد، توسعه و ترویج این برنامه‌ها موجب ترویج فرهنگ رضوی می‌شود.
معاون مالی و اداری  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: با استقرار اداره کل جنوب کرمان شاهد توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جنوب کرمان هستیم.
وی یکی از عمده‌ترین دلایل استقلال این اداره کل از کرمان را فرهنگ اصیل مردم این منطقه عنوان و افزود: جنوب کرمان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در عرصه‌های نمایش، تئاتر، شعر و موسیقی است که باید توجه ویژه‌ای به آنان کرد.
وی عمده‌ترین محور فعالیت‌های این اداره را بحث یادمان ولایت عنوان کرد و بیان داشت: این یادمان هر سال 30 آبان ماه در جیرفت برگزار می‌شود و مراسمی بسیار باشکوه و مهم است.
مدیرکل ارشاد جنوب کرمان در این آیین اظهار داشت: این جشنواره با حضور گروه‌های مختلف سرود از اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، گیلان و جنوب کرمان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام سید احمد حسینی خاطرنشان کرد: 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این میان هشت اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده‌اند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول