اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

رهبری حکیمانه ولایت فقیه، اقتدار نظام را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: با رهبری حکیمانه ولایت فقیه و با وجود تهاجمات مختلف فرهنگی علیه نظام اقتدار نظام بیمه شده است.

رهبری حکیمانه ولایت فقیه، اقتدار نظام را بیمه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام‎والمسلمین ناصر انتصاری صبح امروز در جمع روحانیون و مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: دشمنان همواره سعی می‎کنند تا با ترفندهای مختلف علیه جریان ارزشمند نظام اسلامی توطئه کنند اما رهبر بصیر و هوشمند نظام اسلامی با همراهی مردم آگاه همچنان با قدرت و صلابت در مسیری که امام عارفان به آن عامل بود مسیر انقلاب را طی می‎کنند.
وی با بیان اینکه توجه به مشکلات حاشیه‎ای و برطرف کردن آن از مهمترین وظایفی است که باید بدان پرداخته شود، تصریح کرد: دیده می‎شود برخی افراد به انحراف کشیده می‎شوند که گاهی آگاهانه و گاهی غیرآگاهانه اسیر دام دشمنان شده و آب در آسیاب آنان می‎ریزند لذا کسانی که متصل به ولایت هستند باید به این فضا وارد شده و آن را معطر کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بیان کرد: فرهنگ‎سازی، دفاع از ارزش‎های دینی و اعتقادی، ترویج و تبلیغ دین از وظایف عالمان دینی است چرا که می‎توانند به بهترین نحو به آن عمل کنند.
حجت‎الاسلام انتصاری خاطرنشان کرد: روحانیون باید به وظیفه شان به عنوان یک تکلیف شرعی نگاه کنند.
وی افزود: هر اقدام فرهنگی پشتوانه‎ای می خواهد که استعداد، ابزار و امکانات وجود دارد که اگر به جریان معنوی متصل شویم می‎توانیم مدی باشیم که یک پشتوانه جدی برای برنامه‎های معنوی داریم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان رسالت روحانیت را در جامعه امروز سنگین‎تر از گذشته دانست و خاطرنشان کرد: حوزه‎های علمیه بیش از 400 سال پایگاه علم و تربیت طلاب و ترویج احکام دینی بوده‎اند که باید این فضاها را دریابیم و با ترویج احکام و ارزش‎های دینی به مقابله با هجمه‎های فرهنگی دشمنان بپردازیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول