اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته سیاست داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حرکت در هر مسیری بدون ولایت گمراهی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته سیاست داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حرکت در هر مسیری بدون ولایت گمراهی است، گفت: امروز برای شناخت امام و ولایت در میان تندبادهای حوادث به بصیرتی نیاز داریم تا در برابر آن حوادث و تندبادها از مسیر خارج نشویم.

حرکت در هر مسیری بدون ولایت گمراهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی احمدی یکشنبه‌ شب در همایش بصیرت و مقاومت که توسط هفته‌نامه سرو در شیراز برگزار شده بود، اظهار داشت: در کشور ما پس از شعار، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی پاسخی روشن به وضعیت قبل از آن داده شد و پس از ارائه نظریه ولایت فقیه در قانون اساسی، این مهم به عنوان مبنای اعتقادی و استمرار آن در تداوم انقلاب معرفی و نهادینه شد.
احمدی اضافه کرد: ولایت بیش از آنکه مبنای میثاقی داشته باشد یک مبنای اعتقادی دارد و یکی از آسیب‌های جامعه اسلامی ما این است که گروه‌هایی سعی دارند پایگاه ولایت را از بعد اعتقادی به بعد میثاقی تنزل دهند که باید تمام مردم در این زمینه بصیرت داشته باشند.
این استاد دانشگاه ادامه داد: آنانی که مدعی پیروی از امام هستند اما در نقد ولایت و رهبری حرف دارند به طور قطع در ادعای خود صادق نیستند و دیدگاه امام (ره) را در این مسیر بد تعریف کرده‌اند.
وی افزود: با بصیرت تمام باید متوجه باشیم در این گردبادها مسیر ولایت را از تحجر و روشن فکری دین‌ستیز که نگرشی محدود است، بزداییم و ولایت را که امام خمینی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشتند، عملی کنیم.
رئیس کمیته سیاست داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به اختلاس بی‌سابقه در کشور اشاره کرد و بیان داشت: رهبری مدت‌ها بود فرمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را صادر کرده بودند اما به خوبی اجرا نشد.
این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شیراز در ادامه بیان داشت: اگر دولتمردان نیز این موضوع را به خوبی اجرا می‌کردند امروز شاهد چنین اختلاس نکبت‌بار در جامعه اسلامی نبودیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول