اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

ولایت‌پذیری نجات‌بخش کشور از کوران حوادث است

خبرگزاری فارس: هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: ولایت‌پذیری و عمق‌بخشی به آگاهی و بصیرت جامعه نمی‌گذارد انسان در کوران حوادث و توطئه‎‌ها راه را گم کند.

ولایت‌پذیری نجات‌بخش کشور از کوران حوادث است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر خلیلیان بعدازظهر امروز در نشست کارکنان خدمات درمانی نیروهای مسلح این استان اظهار داشت: امروز پیام انقلاب اسلامی و تاثیر افکار و اندیشه‌های متعالی حضرت امام(ره) در این کشورها کاملا نمایان شده است و انقلاب اسلامی درس مبارزه با کفر و حکومت‌های خودکامه را به ملل ستمدیده دنیا آموخته است.
وی با اشاره به بازتاب‌های سیاسی هشت سال دفاع مقدس، گفت: رزمندگان و شهدای گرانقدر ما، فرهنگ ایثار و شهادت را از نهضت و قیام عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) فرا گرفتند.
خلیلیان علل دشمنی با انقلاب ما را از سوی دشمنان قدرت تاثیر گذاری انقلاب در دنیا معرفی کرد و افزود: دشمن در دو جبهه جنگ سخت و نرم مبارزه با انقلاب را تجربه کرد و خوشبختانه با بصیرت روز افزون آحاد ملت ناکام مانده است.
این هادی سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به رخدادهای منطقه و بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی را عامل اثرگذار این انقلاب‌ها دانست و گفت: ولایت‌پذیری و عمق‌بخشی به آگاهی و بصیرت جامعه نمی‌گذارد انسان در کوران حوادث و توطئه‎‌ها راه را گم کند.
وی افزود: حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با هیچ مکتب و ایدئولوژی در دنیای کنونی هماهنگ نیست، چرا که تفکر دلاورمردان ایران اسلامی، الهی بود.
خلیلیان با اشاره به نقش ولایت در پیروزی‌های رزمندگان، ادامه داد: دم مسیحایی امام راحل(ره)، ولایت پذیری رزمندگان و عشق و محبت آنان به ولایت منشأ شکسته شدن صفوف دشمنان اسلام شد.
وی بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی را ریشه گرفته از انقلاب اسلامی و استقامت ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی دانست و افزود: حضرت امام خمینی(ره) شهادت‌ها، پیروزی‌ها و فداکاری‏های مردم را محصول کربلا می‌دانست و پس از هر پیروزی می‌کوشید تا حلقه اتصال به کربلا را قوی‌تر و ارتباط روحی و معنوی رزمندگان را با عاشورا مستحکم‌تر سازد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول