اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر:

دوستداران ولایت موظف به ترویج فرهنگ غدیر هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: تک تک دوستداران ولایت و امامت در ترویج فرهنگ غدیر وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

دوستداران ولایت موظف به ترویج فرهنگ غدیر  هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسین ظریف‌منش ظهر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک افزود: امروز دشمنان در ادامه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی خود علیه انقلاب و اسلام فرهنگ غنی اسلامی را نشانه گرفته‌اند که ترویج فرهنگ غدیر رمز برتری اسلام در برابر تمام توطئه‌های دشمنان است.
وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ غدیر ضامن اسلام بوده به عنوان بزرگ‌ترین سد در مقابل فتنه‌های دشمنان محسوب می‌شود، تصریح کرد: درس‌‌ها و عبرت‌های فراوانی در واقعه غدیر نهفته است که فراگیری این درس‌ها از ضروریات است.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر ادامه داد: با فهم و درک فرهنگ غدیر می‌توان حاکمیت و مدیریت ناب مبتنی بر ولایت فقیه را بر جهان حاکم کرد و با حاکم کردن این فرهنگ عدل و عدالت را در جهان برقرار کرد.
ظریف‌منش با تاکید بر اینکه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ غدیر رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند، گفت: امروز ترویج فرهنگ غدیر در جامعه موج نهضت بیداری اسلامی را در سایر کشورها به همراه داشته است.
وی دهه عید قربان تا عید غدیر را فرصت بسیار مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر و بحث ولایت و امامت دانست و اظهار کرد: در این دهه بیش از 100 عنوان برنامه عمومی در استان‌ها به مرحله اجرا در خواهد آمد.
به گفته وی ارزش و منزلت غدیر روز به روز بیشتر نمایان می‌شود وبه همین جهت بنیاد غدیر با دو هدف گرامیداشت غدیر و بیان فضایل امیر المومنین و رساندن پیام و حقیقت و فلسفه و درس‌های غدیر به فعالیت مشغول است‌.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر افزود: پیشنهاد می‌شود استان مرکزی در این دهه همایش بین‌المللی سال جهاد اقتصادی در بیان و سیره حضرت علی(ع) را برگزار کند.
علی‌اکبر شعبانی‌فرد استاندار مرکزی نیز گفت: امروز محور اصلی تمام برنامه‌های مسئولان باید موضوع ولایت و غدیر باشد.
‌انتهای پیام/م20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول