اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 8000 نوجوان عاشق امام رضا (ع) در شیراز صورت گرفت؛

پایان به کار دومین جشنواره سراسری نشریه‌نگاری امام رضا

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره سراسری نشریه‌نگاری امام رضا (ع) که با شرکت 8 هزار نوجوان عاشق امام رضا (ع) در شیراز برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پایان به کار دومین جشنواره سراسری نشریه‌نگاری امام رضا
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان فارس صبح امروز در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: جشنواره نشریه‌نگاری فرهنگ رضوی امسال برای دومین سال به میزبانی استان فارس با شرکت کودکان و نوجوانان از سراسر کشور برگزار شد.
مجتبی حق‌پرست افزود: امسال این جشنوراه با تجربه بیشتری نسبت به پارسال برگزار شد و با اعلام فراخوان از دی ماه سال گذشته، در مجموع یک‌هزار و 703 گروه نشریه‌نگاری با یک‌هزار و 261 نشریه به دبیرخانه ارسال شد.
وی ادامه داد: در این جشنوراه حدود 8 هزار نفر از نوجوانان و جوانان عاشقان امام رضا (ع) به نشریه‌نگاری پرداختند.
حق‌پرست ادامه داد: این جشنواره در رشته نشریه‌نگاری کاغذی و نشریه‌نگاری الکترونیکی برگزار شد که پس از داوری آن 156 نشریه به مرحله پایانی راه یافت که از این تعداد 107 نشریه کاغذی و 49 نشریه الکترونیکی بودند.
مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان فارس خاطرنشان کرد: شش نشریه از نشریه‌های کاغذی و دو نشریه الکترونیکی نیز به عنوان برگزیده انتخاب شدند که آثار آنان در قالب نمایشگاه به مدت پنج روز از 12 تا 17 مهر ماه جاری در سالن نمایشگاهی حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) به نمایش گذاشته می‌شود.
وی همچنین تصریح کرد: 65 درصد شرکت کنندگان دختر و 35 درصد پسران بودند که مانند سال گذشته بیشترین حضور از استان‌های فارس، اصفهان و تهران بود.
به گزارش خبرنگار فارس از شیراز، برترین‌های این جشنواره طبق رده‌بندی گروهی مرکز 25 تهران، مرکز 23 تهران، مرکز ملایر همدان، مرکز اهرم بوشهر، مرکز 23 تهران و مرکز اندیشه تهران در رشته نشریه کاغذی به ترتیب مقام‌های نخست تا ششم و مرکز 3 همدان و مرکز لارستان فارس نیز در رشته نشریه الکترونیکی به ترتیب مقام نخست تا دوم را کسب کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول