اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری فارس خبر داد:

معرفی برگزیدگان جشنواره امام رضا (ع) در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: برگزیدگان جشنواره سراسری نشریه‌نگاری امام رضا (ع) در شیراز مشخص شدند.

معرفی برگزیدگان جشنواره امام رضا (ع) در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مجتبی حق پرست اظهار کرد: دومین جشنواره بین‌المللی نشریه‌نگاری امام رضا (ع) در دو بخش نشریه‌های کاغذی و الکترونیکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزیدگان خود را شناخت.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس افزود: داوری یک‌هزار و 200 نشریه ثبت شده در سامانه کریمانه طی پنج روز و با حضور سه داور از استان‌های تهران و خراسان رضوی به پایان رسید.
این مسئول اضافه کرد: داوری‌ها در سه مرحله صورت گرفت بدین ترتیب که در مرحله نخست آثاری که فاقد اصول اولیه شیوه‌نامه بودند شناسایی و از دور مسابقه خارج شدند و مابقی آثار مطابق با فرم‌های داوری در سه بخش نشریات کاغذی، نشریات الکترونیکی offline و نشریات الکترونیکی online بررسی شد و 105 اثر به مرحله آخر داوری راه یافت که از این تعداد هشت نشریه به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.
حق‌پرست ادامه داد: 120 نشریه منتخب به شکل نمایشگاهی آماده شده‌اند که همزمان با روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) از 12 تا 17 مهر ماه در سالن شهید دستغیب واقع در حرم مطهر احمدبن‌ موسی (ع) برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود.
وی در ادامه گفت: گروه‌های منتخب همزمان با روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)، در مراسم اختتامیه جشنواره نشریه‌نگاری امام رضا (ع)، در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس معرفی و جوایز خود را دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول