اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مازندران؛

اسامی برگزیدگان جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) اعلام شد

خبرگزاری فارس: اسامی برگزیدگان جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در مازندران اعلام شد.

اسامی برگزیدگان جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد عظیمی بیانیه ششمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) را قرائت کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: بر آستان حضرت دوست نشستن و دل به نجوای عاشقان رضوی سپردن، بختی بلند می‌خواهد تا هم‌آوا با جهان مشتاقان آن امام همام، در کهکشان عبودیت و بندگی غرقه شوی و رازهای پر رمز و اشک های اجابت را محرم گردی.
شش سال از برگزاری جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) گذشت و هر سال، بیش از پیش، بر سیل مشتاقان همراهان نامه‌ای رضوی می‌گذرد و این سرود، بیدارتر از گذشته، گل واژه‌های محبت را از معبر سرزمین علویان به سوی مشهد عاشقان روانه می‌سازد.
نامه‌های پیش رویمان، آیینه تمام نمای صداقت و ارادت است و ما بی‌هیچ ادعای قضاوتی، شرمنده مدام انتخابی هستیم که بی شک از گلچینی ما، مورد عنایت و تایید امام رضا قرار گرفته و بر ما تنها باری برای تشویق اندکی از اقیانوس اردتمندانش می‌ماند و مباد که دلی از این انتخاب الکن، رنجه شود.
محمد عظیمی و فریده یوسفی اعضای هیئت علمی جشنواره و مریم رزاقی، فاطمه سارخانلو و فریده یوسفی به عنوان داوران ششمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا مورد تجلیل قرار گرفتند.
منتخبان ششمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) به این ترتیب اعلام شدند:
 
* گروه سنی 7 تا 10 سال
جواد مجیدی از تالش، سید محمدپارسا میرمحمدی از شهرضا، امیرحسن ابراهیمی خبیر از تهران، لیلا اصغریان از جویبار، سید محمد حسین امامیه از آران و بیدگل و الهام عالیشاه از ساری.
 
* گروه سنی 10 تا 15 سال
شیوا پورباقر از چالوس، حسن اسماعیلی از روستای تازه قلعه آذربایجان شرقیریال محمد نظری از روستای شیرانی چهارمحال و بختیاری، فاطمه ندیم کمیشانی از نکا، سحر گنجعلی از مشهد، سجاد فرزانه مظفری از شیراز
 
* گروه سنی 16 تا 20 سال
معصومه اکبرزاده از روستای اطاقسرای مازندران، فاطمه سوقندی از نیشابور، فاطمه جنیدی از نکا، محدثه آذرمند از انزلی، مریم فرخی از اسلام آباد کرمانشاه، سپیده اسماعیل پور لطفی ار تنکابن.
 
* برگزیده برگزیدگان این گروه سنی

هانیه غنمی از کتالم، علی سلیمانی از همدان، الهام پاک از ارومیه.
 
* گروه سنی 21 تا 30 سال
صفورا ملایی از تهران، محمدجواد طاهری از شهرکرد، مریم میرزایی بسطامی از خرم آباد، سکینه دلوی سراجی از جویبار، متین السادات عرب‌زاده از تهران و زهرا غلامی داودآبادی از اراک.
 
* برگزیده برگزیدگان این گروه سنی
مخدی بخشی از قائم شهر و سیده زکیه حسینی آهنگر از بابلسر.
 
* گروه سنی بالاتر از 31 سال
فاطمه طارمی از تهران، سیده فهیمه میرسید از سمنان ، خریجه سلطانی از روستای داقداق آباد همدان، بتول سیدی از مشهر، فاطمه حبیب پور از تبریز و سید ابراهیم پیره از سنقرکلیایی کرمانشاه.
 
* برگزیده برگزیدگان این گروه سنی
طیبه سیدی از مشهد و غلامرضا بنی اسدی از مشهد
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول