اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه کتاب وزارت ارشاد:

ارشاد از چاپ کتاب‌ با موضوع امام رضا (ع) حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه امور کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه کتاب وزارت ارشاد این آمادگی را دارد تا از آثار مرتبط با موضوع امام رضا (ع) حمایت کند.

ارشاد از چاپ کتاب‌ با موضوع امام رضا (ع) حمایت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد اللهیاری ظهر امروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) در ساری، اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) طی 9 دوره گذشته از رشد معنوی خوبی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به اینکه این  جشنواره در 31 کشور دنیا برگزار می‌شود، ابراز داشت: از نظر مخاطب، جامعه ایرانیان خارج از کشور و مسلمانان جهان در زمره مخاطبان این جشنواره قرار گرفته‌اند.
اللهیاری تصریح کرد: مازندران موقعیت ویژه‌ای دارد و به نوعی قدمگاه کسانی است که قصد پابوسی امام هشتم را دارند.
این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره در مازندران را باید به فال نیک گرفت، یادآور شد: شش سال گذشته، آثار رسیده به جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) از رشد 30 برابری برخوردار بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در دور نخست 850 نامه و امروز دریافت 22 هزار و 600 نامه را شاهد بوده است. همچنین با استفاده از فضای مجازی و اینترنت، تعداد آثار رسیده به جشنواره از این تعداد هم بیشتر خواهد شد.
اللهیاری با اشاره به اینکه در کنار بهبود روش‌های تبلیغی، به گستره بین‌المللی این موضوع هم باید توجه کنیم، بیان داشت: دبیرخانه جشنواره در دور آینده به این موضوع بپردازد.
این مسئول گفت: با توجه به گویش‌های مختلفی که در کشور داریم آثار به زبان‌های محلی هم می‌توان در جشنواره داشت چرا که دل‌گویه در زبان خود تاثیرگذاری بیشتری دارد و شاید در زبان فارسی نتواند آن دلگویه را آن گونه که باید بیان کند.
مدیرکل حوزه امور کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: حوزه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد این آمادگی را دارد تا از آثار مرتبط با موضوع امام رضا (ع) حمایت کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول