اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خبر داد:

15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی حکیمیه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از 15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی حکیمیه قزوین خبر داد.

15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی حکیمیه
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، عبدالقهار ناصحی در بازدید از شهرک صنعتی حکیمیه و شال بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و استقبال صاحبان صنعت برای سرمایه‌گذاری در این استان به خصوص شهرک‌های صنعتی کار طراحی و اجرای عملیات زیربنایی شهرک صنعتی حکیمیه به مساحت 417 هکتار آغاز شده است.
وی ادامه داد: در فاز اول عملیات اجرایی و زیربنایی این شهرک، 60 هکتار از اراضی صنعتی  شهرک حکیمیه با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریال انجام شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: زیرسازی بلوارها و خیابان‌ها و نصب جداول، شبکه توزیع برق، حفر چاه آب و تجهیز آن، ایجاد فضای سبز، نصب تابلو ورودی، ساختمان اداری و غیره با سرمایه‌گذاری بالغ بر 10 میلیارد ریال از مهمترین اقدامات انجام گرفته شده در این شهرک بوده است.
وی تصریح کرد: در کمتر از یک ماه آینده کار واگذاری 60 هکتار از اراضی صنعتی فاز یک شهرک صنعتی حکیمیه به متقاضیان سرمایه‌گذاری آغاز خواهد شد.
ناصحی با اشاره به بررسی عملکرد این شرکت توضیح داد: آمار عملکرد شرکت از زمان تأسیس تاکنون افزایش قابل توجه دستاوردها را در سراسر پهنه استان و عدم تمرکز در مرکز نشان می‌دهد، به طوری که تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی از دو مورد شهر صنعتی البرز و فاز یک شهرک صنعتی لیا به 31 شهرک و ناحیه و طرح توسعه افزایش یافته است.
وی با اشاره به تعداد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت: حدود یک‌هزار واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارند که نیمی از آنها به بهره‌برداری رسیده‌اند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خاطر نشان کرد: در این واحدها حدود یک‌هزار و 700 میلیارد تومان باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد که در 500 شرکتی که به تولید رسیده‌اند، حدود 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است و با این وضعیت بیش از 13  هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول