اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان ابلاغ کرد:

عدم حضور مدیر بانک صادرات سمنان در شورای مسکن

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان جلوگیری از حضور مدیر امور شعب بانک صادرات استان سمنان در جلسات شورای مسکن این استان را ابلاغ کرد.

عدم حضور مدیر بانک صادرات سمنان در شورای مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عباس رهی عصر امروز در نشست مسکن مهر استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دامغان، از نحوه خوب قیمت‏گذاری مسکن مهر از سوی شرکت‏های تعاونی مسکن مهر دامغان تقدیر کرد و گفت: اینگونه قیمت‏گذاری مسکن مهر در سطح استان سمنان نمونه است.
وی اظهار داشت: مسکن مهر در دامغان با کیفیت و با ایثار و توان بالای تعاونی‏های مسکن در شهرستان در حال اجرا بوده و با حداقل توقعات این مسکن‏ها قیمت‏گذاری شده است.
وی اضافه کرد: ساخت مسکن صنعتی‏ساز در شهرستان دامغان به جز یک سازنده، مابقی از پیشرفت خوبی برخوردار است.
رئیس شورای مسکن استان سمنان تصریح کرد: با تلاش‏هایی که در جهت ساخت واحدهای مسکن در حال انجام است، امیدواریم تا پایان سال پرونده مسکن مهر در این شهرستان بسته و کلید همه واحدهای مسکن در این شهرستان به متقاضیان واگذار شود.
وی یادآور شد: امیدواریم این خدمت‏گذاری مسئولان استان سمنان در به ثمر رسیدن پروژه‏های مسکن مهر به مردم عزیز و ولایت‏مدار مورد رضای خداوند قرار گیرد.
رهی همچنین از ممانعت حضور مدیر امور شعب بانک صادرات استان سمنان در جلسات شورای مسکن خبر داد و اظهار داشت: این کار به جهت عدم همکاری این بانک با متقاضیان مسکن مهر در شهرستان دامغان بوده که شیرینی ساخت مسکن را با افزایش کارمزد تسهیلات از چهار به 12 درصد تلخ کرده و در بحث اعطای تسهیلات بنگاه‏های کوچک زودبازده نیز همکاری خوبی را صورت نداده است.
وی خاطرنشان کرد: بانک صادرات باید سهم دریافت یارانه مسکن را از دولت مطالبه کند نه اینکه با مردم برخورد نامناسبی با افزایش سود تسهیلات از چهار به 12 درصد داشته باشد و تنها باید این مشکل را با بانک مرکزی مطرح و آن را برطرف کند.
استاندار سمنان گفت: تمام اقدامات و تلاش‏های مسئولان اجرایی استان سمنان بر این است که هیچ شهرستانی در ساخت مسکن مهر مشکل نداشته باشد و به راحتی با همکاری مسئولان اجرایی بانک‏ها مسکن احداث کند و از طریق شرکت‏های تعاونی مسکن در اختیار مردم قرار گیرد.
در این جلسه، همچنین تعدادی از مدیران شرکت‏های تعاونی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مسئولان عضو شورای مسکن استان نیز پاسخ‏های لازم را در راستای چگونگی حل مشکلات بیان کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول