اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد:

تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: زیر ساخت‌های عمومی پروژه مسکن مهر شهرستان مرزی پارس‌آباد حمایت و کمک‌های دولت تکمیل شده است.

تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر پارس‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر پارس‌آباد اظهار داشت: طرح مسکن مهر از افتخارات و شاهکارهای دولت عدالت محور احمدی نژاد است. 
وی بیان داشت: دولت با اجرای طرح مسکن مهر، بخش مسکن را متحول و موجب رونق مسکن در مناطق شهری و روستایی کشور شد.
استاندار اردبیل مسکن را از نیازهای جدی خانواده‌ها دانست و گفت: دولت با طرح مسکن مهر، یکی از مطالبات و نیازهای اساسی مردم را برآورده کرد.
صابری با اشاره به پروژه مسکن مهر پارس‌آباد ابراز داشت: زیر ساخت‌های عمومی پروژه مسکن مهر این شهرستان مرزی با حمایت و کمک‌های دولت تکمیل شده است.
این مسئول ادامه داد: فاز اول این پروژه با یک هزار و 20 واحد در حال اجرا است و برای تسریع در تکمیل واحدها به همکاری و مشارکت فعال اعضا و تعاونی‌های مهر نیاز است.
استاندار اردبیل علت رکود نسبی این پروژه را بیش از حد معمول بودن زیر بناها دانست و تصریح کرد: این درحالی است که سقف وام محدود بوده و قابل افزایش نیست.
وی مجتمع‌سازی را از ویژگی‌های خوب مسکن مهر پارس آباد عنوان کرد و افزود: به دلیل تجمیع و تمرکز واحدهای مسکونی و استفاده حداکثری از زمین در این پروژه، ساکنان این واحدها از خدمات زیربنایی و فضاهای عمومی بیشتری بهره‌مند خواهند شد.
استاندار اردبیل در ادامه به احداث به موقع فضاهای فرهنگی، آموزشی، مذهبی و ورزشی در این محله تاکید کرد.
این مسئول اظهار داشت: اماکن عمومی باید در فاصله و مکان مناسبی احداث شود تا همه ساکنان به سهولت به آن دسترسی داشته باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول