اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد:

احداث 3 هزار واحد مسکن مهر در ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: 3 هزار واحد مسکن مهر در دست احداث و بهره‌برداری و عملیات داریم که نزدیک به 400 واحد به متقاضیان واگذار شده است.

احداث 3 هزار واحد مسکن مهر در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی و معتمدین این شهرستان با بیان اینکه ابهر به عنوان دروازه ورود به شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: این شهرستان با شاخص‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با 170 هزار نفر جمعیت به لحاظ اقتصادی و صنعتی 42 درصد از کل‌سرمایه‌گذاری استان زنجان را در بخش صنعت و معدن به خود اختصاص داده است.
وی افزود: 200 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان ابهر مشغول به فعالیت بوده و نقش موثری در توسعه صادرات استان زنجان را سبب شده‌اند.
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه این شهرستان در سال گذشته در بحث مسکن و اشتغال رتبه نخست استان را به خود اختصاص داد، ابراز داشت: سه هزار واحد مسکن مهر در دست احداث و بهره‌برداری و عملیات داریم که نزدیک به 400 واحد به متقاضیان واگذار شده است.
وی به شاخص‌های کشاورزی شهرستان ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: در شاخص‌های فرهنگی این شهرستان با 50 هزار دانش‌آموز و دانشجو و حدود 4 هزار معلم و استاد، یک سوم آمار کل دانشجویان استان زنجان را به خود اختصاص داده است که این تعداد دانشجو در 11 دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
یوسفی، تصریح کرد: به لحاظ مذهبی و دینی شهرستان ابهر با 480 شهید به خون خفته نقش به‌سزایی در دفاع مقدس داشته است و علاوه بر تقدیم این شهدا، این شهرستان دارای سابقه حضور 10 هزار رزمنده در جبه‌های حق علیه باطل و یک هزار نفر جانباز و 100 آزاده است.
وی در ادامه ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر را از برنامه‌های فرمانداری ابهر در سال جهاد اقتصادی برشمرد و بیان داشت: در سال گذشته تعهد شهرستان ایجاد 5 هزار شغل بود که زمینه اشتغال برای 6 هزار و 500 نفر ایجاد شد.
انتهای پیام؛/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول