اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مسکن خوزستان اعلام کرد:

پرداخت قسط آخر پایان کار مسکن مهر توسط بانکها

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان گفت: بانک‌ها باید قسط آخر پایان کار مسکن مهر را آزاد کرده و عدم انجام این امر تخلف محسوب می‌شود.

پرداخت قسط آخر پایان کار مسکن مهر توسط بانکها
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، نصرالله دهقانی عصر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان بهبهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در سفر قبل به بهبهان شاهد بیان مشکلات زیادی از سوی دست اندرکاران مسکن مهر بودیم که امروز آن مشکلات حل شده و اگر مشکلی نیز وجود داشته باشد کوچک بوده و به راحتی قابل حل است.
وی با بیان اینکه خدمات و فعالیت‌های خوبی در مسکن مهر بهبهان صورت گرفته است، افزود: آب، گاز، تلفن و برق در مسکن مهر بهبهان آماده و محیا شده زمین‌های لازم برای فضاهای آموزشی، خدماتی، تجاری، فرهنگی و مذهبی نیز اختصاص یافته است اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که باید هرچه سریعتر واحدها به مردم تحویل داده شده و به پایان کار برسانیم تا کنتور 12 درصدی سود مشارکت برای آنها قطع و به 4 درصد برسد.
دهقانی تصریح کرد: باید برای واحدهایی که در حال تکمیل هستند تاریخی برای افتتاح مشخص کرده و تا آن زمان هیچ واحدی را برای نماکاری و نازک کاری نداشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: به طور مثال برای واحدهایی که افتتاح آنها در آذر ماه صورت می‌گیرد باید ظرف 45 روز آینده نماکاری و محوطه سازی انجام شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان در ادامه اظهار داشت: اگر من تاکید می‌کنم که یکی از محورهای افتتاح مسکن مهر باید بهبهان باشد به این دلیل است که وقتی رئیس جمهور و یا معاون وی و یا وزیر مسکن برای افتتاح به این شهر بیایند، با خود امتیازات فراوانی آورده و تمام مشکلات مسکن مهر این شهرستان حل خواهد شد.
وی در خصوص اختصاص اعتبار به شهرداری بهبهان به منظور طرح تفصیلی این شهرستان نیز گفت: پس از ارائه برنامه از سوی فرماندار بهبهان می‌توانیم از طرف سازمان مسکن و شهرسازی مبلغ 300 تا 350 میلیون تومان به بهبهان اختصاص دهیم.
دهقانی خاطرنشان کرد: همچنین ظرف ده روز آینده مبلغ 50 میلیون تومان نیز به آغاجاری اختصاص خواهیم داد.
وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت طرح جامع شهرستان بهبهان گفت: همه کارهای لازم انجام شده، اختلاف نظرهای کوچ نیز رفع شده و به زودی طرح جامع شهرستان بهبهان از سوی مشاور به ما تحویل داده می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول