اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم در نخستین دیدار مردمی:

مدیریت شهری یک جاده دو سویه است

خبرگزاری فارس: شهردار قم مدیریت شهری را یک جاده دو سویه دانست و گفت: مسئولان با توجه به در دست داشتن امکانات و ابزارها نیازمند همکاری مردم برای پیشرفت و آبادانی قم هستند.

مدیریت شهری یک جاده دو سویه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در نخستین دیدار مردمی که در مسجد امام خمینی(ره) واقع در منطقه نیروگاه برگزار شد، اظهار داشت: شهر قم به دلیل وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه،‌ یک شهر بین‌المللی است.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: نکاتی که ایشان در دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولان مطرح کردند، از دلایل با اهمیت بودن این شهر است که وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.
دلبری ولایت‌مداری و علاقه مردم قم به اهل‌بیت(ع) عصمت و طهارت را از ویژگی‌های مردم قم برشمرد و تصریح کرد: مدیریت شهری و توازن در خدمت‌رسانی به مناطق مختلف شهری از مهم‌ترین وظیفه مسئولان شهری است که نباید در خدمت‌رسانی به مردم تفاوتی بین مناطق مختلف شهری قائل شد.
شهردار قم افزود: شهر قم یک شهر فراملی و بین‌المللی است و پروژه‌های نیمه تمام شهری باید با سرعت بیشتری اجرایی شود تا شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهر کریمه اهل‌بیت(س) باشیم.
وی اصلاح ورودی‌های شهر قم، ‌پوشش انهار، ‌احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی و توسعه فضای سبز پیرامون شهر را حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: با کمک مسئولان شهری در پیشبرد هرچه سریعتر این اهداف تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول