اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

شهرداری قم باید بودجه‌محور شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم باید بودجه‌محور و برنامه‌محور شود تا با توانایی‌های موجود در شهرداری و استان، مسیر توسعه و آبادانی شهر طی شود.

شهرداری قم باید بودجه‌محور شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد آتش‌زر ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار قم که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد، از زحمات شهردار سابق قم تقدیر و به شهردار جدید قم خیرمقدم گفت.
وی با اشاره به بیش از سه سال خدمت محسن عابدینی‌پور در شهرداری شهر مقدس قم، افزود: عابدینی‌پور با خدمتگزاری خالصانه و دلسوزانه خود در سمت شهردار شهر مقدس قم موجب رشد و ترقی شهر شد که تقدیر از زحمات وی در این مراسم کمترین کار ممکن است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه به‌ناچار مجبور به قبول استعفای عابدینی‌پور شدیم، اعلام کرد: پس از وی شخصی به سرپرستی شهرداری قم برگزیده شد که با تمام توان برنامه‌ها را پیشبرد و توانست در برخی از پروژه‌ها سرعت کاری را هم افزایش دهد.
وی در ادامه با تشکر از ابوالفضل اسماعیلی افزود: سرپرست شهردار بودن هم مسئولیت سخت و تعهد‌آفرین است که آقای اسماعیلی به خوبی از پس آن برآمد.
‌آتش‌زر با بیان اینکه 10 نفر برای سمت شهردار قم مطرح بودند، اظهار کرد: تمام افراد انتخابی دارای سابقه کار در استان بودند و با فضای استان قم آشنایی کامل داشتند اما با توجه به شرایط عمرانی استان محمد دلبری بهترین گزینه معرفی شد.
وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های مترو و منوریل قم گفت: طبق نظر اعضای شورای اسلامی شهر برای سمت شهردار کسی باید انتخاب می‌شد که توانایی رشد اقتصادی و بهره‌گیری از بخش خصوصی را می‌داشت و با توجه به سابقه دلبری در ارتقای 21 پله‌ای موسسه قرض‌الحسنه مهر استان قم در کشور، این شخص دارای شرایط لازم برای تصدی این سمت معرفی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه دلبری فردی جوان، خوشفکر و دارای برنامه است، اعلام کرد: شهرداری قم باید بودجه محور و برنامه محور شود تا با توانایی‌های موجود در شهرداری و استان، مسیر توسعه و آبادانی شهر طی شود.
وی در پایان دلبری را پدر عمران و آبادانی شهر خواند و گفت: انتظار مردم قم از شما، توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی شهر مقدس قم است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول