اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلپایگان اعلام کرد:

تدریس 30 رشته در دانشگاه پیام‌نور گلپایگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور گلپایگان گفت: 30 رشته تحصیلی در دانشگاه پیام‌نور گلپایگان تدریس می‌شود.

تدریس 30 رشته در دانشگاه پیام‌نور گلپایگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید رضا میر مهدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید دو رشته کتابداری و راهنمایی و مشاوره در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور مرکز گلپایگان اضافه شده است.
وی افزود: با افزایش دو رشته کتابداری و راهنمایی مشاوره، دانشجویان مرکز گلپایگان در 30رشته به تحصیل مشغول هستند.
میر مهدی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید یک هزار و 300 نفر به تعداد پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور گلپایگان افزوده می‌شوند و با احتساب این پذیرفته شدگان، تعداد دانشجویان پیام نور مرکز گلپایگان به 6هزار و 100 نفر افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: دانشجویان این مرکز بومی هستند ولی از شهرهای مجاور مانند خوانسار، بوئینگ و میاندشت و نواحی غرب استان اصفهان نیز پذیرش داشته‌ایم.
 
* افتتاح پایگاه بسیج اساتید غرب اصفهان در گلپایگان 
وی همچنین به راه اندازی پایگاه بسیج اساتید غرب استان اصفهان در دانشگاه پیام نور گلپایگان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی و تجهیز این پایگاه تکمیل پرونده و صدور کارت اساتید غرب اصفهان در گلپایگان انجام می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه مکرر اساتید جهت صدور کارت بسیج به اصفهان نیست.
میر مهدی تصریح کرد: هدف از راه اندازی پایگاه بسیج اساتید غرب استان جذب نیروهای جدید و فعال به منظور طراحی برنامه‌های فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.
وی با اشاره به این مطلب که تأثیر گذارت رین افراد در دانشگاه‌ها، اساتید هستند، بیان کرد: باید از این ظرفیت‌ها بهره برداری لازم را انجام دهیم و به طراحی برنامه‌های مفید فرهنگی و ارزشی اقدام کنیم.
 
* به زودی کارشناسی ارشد روا نشناسی، علوم تربیتی و شیمی در گلپایگان تدریس می‌شود
رئیس دانشگاه پیام نور گلپایگان تصریح کرد: در سفر وزیر علوم به گلپایگان موافقت راه‌اندازی رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی در سال 90 اخذ شد، ولی این دو رشته علوم انسانی نیاز به تغییر سر فصل دروس توسط شورای عالی فرهنگی داشت و به همین علت این امر در سال تحصیلی 91-90 محقق می‌شود.
وی گفت: بر اساس آخرین اخبار رسیده سر فصل دروس تغییر کرده و مجوز و موافقت راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در سه رشته علوم انسانی (روانشناسی، علوم تربیتی) و یک رشته علوم پایه (شیمی) در دانشگاه پیام نور گلپایگان توسط مرکز استان داده شده است.
 
* 160 استاد در دانشگاه پیام نور گلپایگان تدریس می‌کنند
میر مهدی در ادامه بیان کرد: 19 عضو هیئت علمی ثابت، سه دانشجوی دوره دکتری، دو نفر استادیار وظیفه تدریس در دانشگاه پیام نور گلپایگان بر عهده دارند.
وی در ادامه گفت: 160 تا 150 استاد مدعو در دانشگاه پیام نور گلپایگان به تدریس اشتغال دارند که بیشتر اساتید از استان‌های اصفهان، مرکزی و قم هستند و بقیه اساتید از شهرستان گلپایگان هستند.
 
* دانشگاه گلپایگان رتبه نخست آموزشی را کسب کرد
رئیس دانشگاه گلپایگان تاکید کرد: بر اساس گزارش دفتر نظارت و ارزیابی، دانشگاه پیام نور گلپایگان رتبه نخست ارائه خدمات آموزشی را در بین 44 دانشگاه پیام نور استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.
 
* پیام نور گلپایگان به کسب رتبه ششم اردوهای جهادی نائل شد
وی در ادامه به فعالیت‌های حوزه فرهنگی دانشگاه پیام نور گلپایگان اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور گلپایگان در طرح اردوهای هجرت و اردوهای جهادی در بین دانشگاه‌های استان اصفهان، رتبه ششم را کسب کرده است که این موفقیت بزرگی برای دانشگاه پیام نور گلپایگان است و برای کسب این رتبه از طرف استاندار و فرماندهی سپاه پاسداران اصفهان لوح تقدیر اهدا شده است.
 
* مجتمع فرهنگی دانشگاه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
وی در ادامه به فعالیت‌های حوزه عمرانی و ورزشی اشاره کرد و گفت: سوله چند منظوره این مرکز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه پیام نور به بهره‌برداری رسید.
میر مهدی همچنین به پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: مجتمع فرهنگی دانشگاه، آذر ماه سال گذشته توسط وزیر علوم کلنگ زنی شد و هم اکنون با 35درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت دفتر وزارت علوم و دانشگاه پیام نور در حال تکمیل است و انتظار داریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: در هفته جاری با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، پروژه سر درب دانشگاه پیام نور گلپایگان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول