اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش آبپخش برطرف شد

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش آبپخش برطرف شد.

کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش آبپخش برطرف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش آبپخش اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمری که در روزهای گذشته انجام گرفت همزمان با آغاز سال تحصیلی شاهد افزایش نیروی انسانی نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش هستیم.
وی کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات این اداره در سنوات گذشته برشمرد و یادآور شد: افزایش نیروی انسانی زمینه‌ساز تقسیم مسئولیت‌ها و بهبود در روند انجام امور اداری است و امیدواریم با تغییرات بوجود آمده شاهد رضایت فرهنگیان آبپخش از وضعیت فعلی باشیم.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته، کمبود امکانات اداری و تجهیزات موتوری یکی از مشکلات اساسی نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش بوده و در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.
خرم‌روز خاطرنشان ساخت: با تغییراتی که در روزهای اخیر حاصل شده، این نمایندگی دیگر مشکل نیروی انسانی ندارد و می‌تواند تمامی امور مربوطه را همانند اداره آموزش و پرورش بخش انجام دهد.
این مسئول متذکر شد: استقرار ادارات و نمایندگی آنها در سطح بخش یکی از خواسته‌های اساسی مردم آبپخش است که در گذشته رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گرفته است و بنده نیز با پیگیری‌های مستمر تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن این پیگیری‌ها به کار خواهم گرفت.
وی در ادامه در باب اهمیت علم‌آموزی ابراز داشت: در دین مبین اسلام تاکید زیادی بر علم‌آموزی و دانش شده است و آیین خود را با "اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ"آغاز کرده و خداوند خود را آفریدگار و آموزگار بشر نامیده است.
خرم‌روز تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر روی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی هجوم‌ می‌آورند، تمامی محصلان و معلمان ایران اسلامی باید تلاش خود را برای پیشرفت علمی و ارتقای این نظام مقدس به کار گیرند و در این مسیر تحریم‌های دشمنان نظام و در راس آنها آمریکای جنایتکار را خنثی سازند.
وی اضافه کرد: آبپخش از لحاظ وضعیت علمی در جایگاه ممتازی در منطقه قرار دارد و درصد بالایی از جمعیت این بخش را اساتید دانشگاه‌های استان، معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهد و این مهم مایه افتخار و مباهات مسئولان این بخش است.
خرم‌روز بیان داشت: در دولت‌های خدمتگذار نهم و دهم اهمیت بالایی به مسائل فرهنگی داده شده و تلاش‌های فراوانی برای بهبود وضعیت آموزشی کشور شده و ما نیز در این مسیر گام برمی‌داریم.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین نهادهاست و بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد ارتباط مستقیم دارند.
مصطفی رضائی افزود: تمام مسئولان منطقه برای تقویت آموزش و پرورش تلاش می‌کنند و شورای اسلامی از هیچ کمکی برای اعتلای سطح کیفی آموزش و پرورش دریغ نمی‌کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول