اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش دشتستان مطرح کرد:

انتقاد از وضعیت آبیاری 1.5 میلیون اصله نخل در آبپخش

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش دشتستان با انتقاد از وضعیت آبیاری 1.5 میلیون اصله نخل در آبپخش گفت: نخلداران آبپخش به شدن نگران وضعیت آبیاری نخیلات در سال جاری هستند.

انتقاد از وضعیت آبیاری 1.5 میلیون اصله نخل در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضائی در خطبه‌های نماز جمعه امروز آبپخش دشتستان با توصیه خود و تمامی حضار به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: همه گشایش‌های دنیوی و اخروی به تعبیر قرآن کریم مخصوص اهل تقواست.
امام جمعه آبپخش یادآور شد: وسوسه افکار نامطلوبی است که از قلب انسان می‌گذرد و انسان می‌تواند در مسیر انجام آن قرار گیرد یا از انجام آن سرباز زند.
وی افزود: انسان باید همواره خود را در محضر خداوند ببیند و بداند که خداوند بزرگ بر تمام اعمال ما ناظر و شاهد است و توجه به این نکته که عالم محضر خداست باعث می‌شود که انسان‌ها در محضر خداوند خود را به گناه آلوده نکنند.
رضائی با تبریک به مناسبت دهه کرامت عنوان داشت: ایام مذهبی بویژه ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) فرصت مناسبی برای شناسایی و الگوبرداری عملی از سیره زندگی آن بزرگواران است.
این مسئول با تبریک هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: دین مبین اسلام ارزش بالایی برای امنیت جامعه قائل شده و فعالیت پرسنل خدوم نیروی انتظامی که در راستای امنیت جامعه است از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.
رضائی ابراز داشت: اگر امنیت نباشد جامعه اسلامی نمی‌تواند در مسیر رشد و تعالی حرکت کند و امت اسلامی نمی‌توانند توانایی و پتانسیل‌های خود را به منصه ظهور بنشانند.
خطیب جمعه آبپخش بیان داشت: ایجاد امنیت وظیفه سنگینی است که نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارد و ایشان همیشه در انجام وظایفشان باید بر این نکته توجه داشته باشند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره توقع مردم از نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی باید قوی و مقتدر باشد و مسئولین و دست‌اندرکاران با توجه به جایگاهی که نیروی انتظامی در پیشرفت و سلامت جامعه دارد باید بر فعالیت ارزشمند این ارگان حساسیت داشته باشند.
رضائی خطاب به مسئولین آب استان و آبیاری آبپخش تاکید کرد: یکی از بهترین مواقع برای آبیاری نخیلات پس از فصل برداشت محصولات خرماست و در صورت عدم آبیاری نخیلات در این مشکل بر محصولات سال آینده نیز تاثیر خواهد گذاشت.
وی با انتقاد از وضعیت آبیاری یک و نیم میلیون اصله نخل در آبپخش متذکر شد: بنابر وضعیت آبیاری موجود و اظهارات کشاورزان با وضعیت موجود امکان آبیاری نخیلات پایین‌دست تا چهارماه آینده وجود ندارد و با این وضعیت شاهد تاثیر عدم آبیاری به موقع بر محصولات سال آینده کشاورزان هستیم و مسئولان ذی‌صلاح باید چاره‌ و تدبیری برای این مسئله بیندیشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول