اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

ساخت تندیس آیت‌الله مهدوی در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از ساخت تندیس آیت‌الله مهدوی در آبپخش خبر داد.

ساخت تندیس آیت‌الله مهدوی در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت سلحشور ایران اسلامی است و جنگ بین ایمان و رذالت بود.
وی افزود: در ایام جنگ تحملیلی امت مسلمان ایران در تمامی سنین برای دفاع از میهن و نظام اسلامی به میادین جنگ رفته و آسایش امروز ما را فراهم آوردند و ما باید هرچه در توان داریم را در طبق اخلاص گذاریم و در راه اقامه اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عزیز گام برداریم.
این مسئول با اشاره به آغاز سال تحصیلی خاطرنشان ساخت: بازگشایی مدارس ظهور دیگری از بهار تعلیم و تربیت است و باید معلمان و متعلمان تمام تلاش خود را برای رشد علمی و توسعه و آبادانی ایران اسلامی به کار گیرند.
وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از شعارهایی است که در شهرداری آبپخش نهادینه شده و در حال حاضر ارباب رجوعان رضایت نسبی از وضعیت شهرداری آبپخش در این راستا دارند.
موسوی تاکید کرد: رفاه و آسایش شهروندان سرلوحه کار شهرداری است و در همین راستا با همکاری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اقدام به راه‌اندازی شهربازی با اعتبار 400 میلیونی در فضای 550 متر مربع کرده‌ایم که در آینده نزدیک شاهد گسترش این فضا خواهیم بود.
شهردار آبپخش بیان داشت: تکدی‌گران پاکستانی که به طور غیرقانونی وارد کشور می‌شوند در فضای شهر پراکنده شده‌اند و زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌های شایع در سطح منطقه هستند و از نیروی انتظامی و بهداشت و درمان خواستاریم در پاکسازی شهر از متکدیان پاکستانی دقت نظر کافی را داشته باشند.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت تندیس آیت‌الله مهدوی در آبپخش خبر داد و یادآور شد: آیت‌الله سید جواد مهدوی یکی از افتخارات علمی و مذهبی استان بوشهر و شهر آبپخش است که برای نسل‌های جدید ناشناخته است.
وی عنوان داشت: شهرداری آبپخش با جمع‌آوری تعدادی تصاویر از این روحانی جلیل‌القدر اقدام به طراحی تصویر سنگی و تندیس از این شخصیت ارزشی شهر آبپخش کرده و در آینده نزدیک این تصویر سنگی در ورودی خیابان آیت‌الله مهدوی در ابتدای شهر نصب خواهد شد.
شهردار آبپخش گفت: همه مسئولان باید دست به دست هم بدهیم و در راستای رشد و تعالی آبپخش گام برداریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول