اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبپخش خبر داد:

خدمات‌رسانی کمیته امداد آبپخش به 500 دانش‌آموز و دانشجو

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبپخش از خدمات‌رسانی کمیته امداد آبپخش به 500 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند خبر داد.

خدمات‌رسانی کمیته امداد آبپخش به 500 دانش‌آموز و دانشجو
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، علی‌اکبر جوکار در آیین برگزاری جشن عاطفه‌ها در آبپخش اظهار داشت: ملت ایران همیشه در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند و در زمینه‌های خیر مشارکت می‌کنند.
رئیس کمیته امداد آبپخش بیان داشت: در جامعه ما بعضی افراد به دلیل مسائل مختلف نیازمند کمک هستند، دولت در حد توان این کار را انجام می‌دهد، اما باز هم نیاز به کمک‌های مردمی وجود دارد.
وی مردم آبپخش را مردمی خیر و نوع‌دوست دانست و افزود: در سال‌های اخیر که شاهد برگزاری جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری هستیم، حضور مردم در این مراسمات فوق‌العاده بوده و مردم نیت پاک خود را نشان داده‌اند.
جوکار از خدمات‌رسانی کمیته امداد آبپخش به 500 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند خبر داد و تصریح کرد: بیش از 500 دانش‌آموز و دانشجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش آبپخش هستند که باید هزینه تحصیل آن‌ها فراهم شود و این عزیزان بتوانند با تحصیل و موفقیت در جامعه خود مثمر ثمر باشند.
این مسئول خاطرنشان ساخت: با حضور گسترده مردم آبپخش در جشن عاطفه‌ها سال گذشته توانستیم رتبه دوم استان را از آن خود کنیم و سایر نهادها و دستگاه‌ها نیز باید با مشارکت در جشن عاطفه‌ها، عواطف انسانی خود را به نمایش بگذارند تا بار دیگر شاهد حضور و کمک‌های جانانه مردم در جشن عاطفه‌ها باشیم. 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش ابراز داشت: با تعاون و همکاری می‌توانیم کارها را انجام دهیم؛ این امور به رشد جامعه کمک می‌کند و در کنار هم می‌توانیم کارهای بزرگ را به انجام برسانیم.
جوکار اضافه کرد: در 32 سال انقلاب اسلامی با عاطفه و نوعدوستی و آموزه‌های دینی که در درون مردم ما نهادینه شده، کارهای بسیار خوب و بزرگی انجام شده است.
وی متذکر شد: ما در خدمت مردم هستیم و کمک به مردم وظیفه ما است و تمام توان و تلاش خود را برای رفع فقر و نیازمندی در جامعه به کار می‌گیریم.
بخشدار آبپخش نیز در این آیین اظهار داشت: مردم ایران قلبشان مرکز عاطفه و روحشان سرشار از محبت است و دست‌هایشان دست دیگران را می‌گیرد و کمک به هم‌نوع در روایات و احادیث و فرهنگ اسلامی و ایرانی ما نهادینه و سفارش شده است.
احمد خرم‌ورز درباره کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره)، افتخار انقلاب اسلامی است و این جشن در واقع کمک به بهترین دانش‌آموزان محروم است که از امکاناتی برای تحصیل محروم هستند و این کمک‌ها شادی و رشد استعدادهای دانش‌آموزان مجروم را به دنبال دارد.
وی خاطرنشان ساخت: برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکو کاری باید بیشتر تلاش کرد و در این امر رقابت و سبقت ایجاد کرد.
این مسئول به مسئله علم و دانش‌اندوزی دانش‌آموزان و دانشجویان در گره‌گشایی مشکلات و نیازهای اقتصادی، فرهنگی و دیگر بخش‌های جامع و دستیابی به منابع برای تولید ثروت و درآمد و خدمت به مردم  اشاره کرد و افزود: نباید این ذهنیت وجود داشته باشد که تحصیل علم و دانش صرفا برای کار در اداره و یا شاغل شدن در بدنه دولت است.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: سال گذشته در روز جشن عاطفه‌ها شاهد جمع‌آوری مبلغ 47 میلیون ریال در شهر آبپخش بودیم و با توجه به ملاک جمعیتی در رتبه دوم استان قرار گرفتیم که نشان از حس نوع‌دوستی بالای مردم این دیار دارد.
خرم‌روز ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تاسیس در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از اقشار نیازمند جامعه گام‌ برداشته است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول