اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سید عبدالمجید طباطبایی؛

بازیکن سابق ذوب‌آهن اصفهان به پرسپولیس آبپخش پیوست

خبرگزاری فارس: سید عبدالمجید طباطبایی بازیکن سابق ذوب‌آهن اصفهان به پرسپولیس آبپخش پیوست.

بازیکن سابق ذوب‌آهن اصفهان به پرسپولیس آبپخش پیوست
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید عبدالمجید طباطبایی صبح امروز در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم دشتستان و آبپخش علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارند و این امر در بالا بردن انگیزه بازیکنان بسیار تاثیرگذار است.
وی در ارتباط با پیوستنش به پرسپولیس آبپخش یادآور شد: از این بایت خیلی خوشحال هستم و هدفم از پیوستن به این تیم کمک به این تیم خوب دشتستانی در لیگ استان و صعود به لیگ کشور است و امیدوارم به کمک سایر بازیکنان این تیم در ادامه مسابقات امتیازها را به خوبی جذب کنیم.
طباطبائی همچنین در ارتباط با مصدومیت‌های گذشته خود نیز عنوان داشت: خوشبختانه به طور کامل از مصدومیت رهائی یافته‌ام و هم‌اکنون می‌توانم همراه با سایر بازیکنان تمرینات خود را انجام دهم.
وی اذعان داشت: برای قهرمانی در لیگ استان و صعود به لیگ کشوری باید تلاش بیشتر و موثرتری انجام دهیم و از مسئولان شهرستان دشتستان و آبپخش انتظار داریم حمایت لازم را از تیم‌های دشتستانی حاضر در لیگ‌های استانی و کشوری داشته باشند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آب‌پخش نیز در این نشست خبری خاطرنشان کرد: طباطبائی از بهترین بازیکنان حال حاضر دشتستان است و می‌تواند کمک بسیار زیادی به ما در خط میانی کند.
الله‌کرم عباسی ادامه داد: تیم ما امسال خوب بسته شده و با پیوستن این بازیکن به تیم ما، تقریبا در تمام پست‌ها دست مربیان برای انتخاب بازیکن باز خواهد بود و امیدواریم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
وی افزود: با وجود آمار گل‌زنی خوبی که داشته‌ایم ولی متاسفانه در دفاع خوب عمل نکرده‌ایم و آمار گل خورده خوبی نداریم.
عباسی در ارتباط با آمار بالای گل خورده این تیم تصریح کرد: شاید یکی از مهم‌ترین عوامل دریافت این تعداد گل، مصدومیت چند بازیکن خوب خط دفاعی ما، صادر نشدن کارت بازی تعدادی از بازیکنان و به مرز آمادگی صد در صد نرسیدن بدن بازیکنان بوده که خوشبختانه کارت بازی بازیکنان ما صادر شده و با انجام تمرینات مناسب شرایط بدنی بازیکنان ما تا حد قابل قبولی بالا رفته است.
وی اضافه کرد: رئیس هیئت فوتبال آبپخش حمایت خوب و قابل قبولی از باشگاه‌های این منطقه دارد و البته عملکرد اداره تربیت‌بدنی آیپخش به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست و انگیزه تیم‌های آبپخش را برای حضور قدرتمند در لیگ کاهش داده و تعدادی از تیم‌ها در اعتراض به عملکرد تربیت‌بدنی آبپخش انصراف داده‌اند که زیبنده فوتبال آبپخش نیست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول