اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد:

تولید 55 هزار تن خرما در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از تولید 55 هزار تن خرما در آبپخش خبر داد.

تولید 55 هزار تن خرما در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌ورز در نشست مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: آبپخش از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در استان بوشهر است و برای توسعه و پیشرفت آبپخش باید از همه ظرفیت موجود استفاده کنیم.
وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مقوله فرهنگ افزود: در شرایط فعلی فعالیت‌های فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردارند و باید مسئولان در اجرای فعالیت‌هایشان به این مهم توجه داشته‌ باشند.
خرم‌روز عنوان داشت: بخش آبپخش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی از جایگاه بالایی در منطقه برخوردار است و باید مسئولان اجرایی بخش آبپخش برای بهبود وضع فعلی اهتمام بیشتری ورزند.
وی به فعالیت چشمگیر آبپخش در زمینه رسانه و مطبوعات اشاره کرد و افزود: از حیث فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و مطبوعات، آبپخش در وضعیت مطلوب و جایگاهی قوی در منطقه برخوردار است و مسئولان فرهنگی آبپخش باید برای استقرار مرکز پخش مطبوعات در آبپخش اقدام کنند.
خرم‌روز ابراز داشت: داشتن آمار و اطلاعات دقیق مبنا و زیربنای توسعه کشور‌هاست و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا داریم طرح سرشماری نفوس و مسکن را به بهترین شکل ممکن در بخش آبپخش اجرا کنیم و زمینه پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این بخش را مهیا سازیم.
این مسئول تصریح کرد: بر اساس دستور رئیس‌جمهور تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی ملزم به ارائه امکانات اداری، تجهیزات اداری و نیروی انسانی برای اجرای هرچه دقیق‌تر این طرح مهم هستند.
بخشدار آبپخش بیان داشت: استقرار ادارات دولتی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم بخش آبپخش است و تلاش خود را به بهترین نحو برای استقرار ادارت و تحقق خواسته‌ اصلی مردم بخش آبپخش به کار خواهیم گرفت.
خرم‌روز خاطرنشان ساخت: در گذشته برای پیشرفت و توسعه بخش تازه تاسیس آبپخش اقدامات گسترده‌ای انجام شده و با پیگیری‌های مستمر تمامی این پیگیری‌ها را به نتیجه مطلوب خواهم رساند.
بخشدار آبپخش از تولید 55 هزار تن خرما در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: باغداران آبپخش برای فروش خرمای تولیدی خود نگران هستند و امیدوار هستیم با تدابیر اسیتاندار و فرماندار شاهد بهبود وضعیت این قشر تلاشگر و زحمت‌کش باشیم.
وی اضافه کرد: بهره‌گیری و استفاده از نظرات و راهکارهای نخبگان و صاحب‌نظران آبپخشی برای پیشرفت آبپخش بسیار مهم است و در آینده نزدیک با برگزاری جلساتی با نخبگان سطح شهر از نظرات ایشان بهره‌ خواهیم برد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: آبپخش طی دو سال گذشته در مسیر توسعه قرار داشته و پیگیری برای استقرار چند اداره جدید در دستور کار شورا قرار دارد.
مصطفی رضائی افزود: برای خرید تضمینی خرمای آبپخش اقدامات جدی و موثری انجام گرفته و استاندار نیز قول مساعد داده که به فضل خدا بتوانیم به نتایج مطلوبی برسیم؛ در سال جهاد اقتصادی همه باید کمک کنند تا شاهد عمران و آبادانی منطقه باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول