اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمیرم در مجلس:

آمریکا در سرقت انقلاب مردم منطقه ناکام ماند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: پویایی انقلاب‌های مردم منطقه خود حاوی پیام‌هایی بود برای کشورهایی که قصد سرقت این انقلاب‌ها را داشت اما دیگر قادر به انجام این کار نیستند.

آمریکا در سرقت انقلاب مردم منطقه ناکام ماند
بهروز جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تحولات اخیر منطقه اظهار داشت: از آغاز تحولات منطقه برخی بر این اعتقاد بودند که رفراندوم انجام شده و سپس با پایان انتخابات تمام اعتراضات مردمی فرو کش می‌کند.
وی ادامه داد: کسانی که تصور می‌کردند با برگزاری رفراندوم همه چیز تمام شده و قصه انقلاب مردمی به پایان می‌رسد شاهد این بودند که با سقوط دیکتاتورانی شبیه حسنی مبارک اعتراضات ادامه پیدا کرده و این دم از عمقی بودن انقلاب و تأثیرگذاری موج بیداری اسلامی در منطقه می‌زند.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادامه اعتراضات مردمی پس از سقوط دیکتاتوران و پویایی این انقلاب خود حاوی پیام‌هایی برای کشورهایی بود که قصد سرقت این انقلاب‌ها و فریب مردم را داشتند و آنان فهمیدند که دیگر قادر به انجام این کار نیستند.
گزارش فارس حاکی است، وی در ارتباط با تحولات اخیر در فلسطین گفت: طرح‌هایی که در حال بررسی و ارائه برای بهبود اوضاع فلسطین هستند باید بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر اصل از بحر تا نهر استوار باشند.
جعفری تاکید کرد: بایستی تمامیت ارضی فلسطین توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شود اما صهیونیست‌ها در سازمان ملل به دنبال این هستند که تنها بخشی از فلسطین به رسمیت شناخته شود.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سخنان خود در اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین نگران این امر بودند که مبادا انقلاب و سال‌ها مبارزات مردم فلسطین ابتر بماند.
 نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر حمایت همه جانبه از اسرائیل گفت: صحبت‌های اوباما یک اعتراف زبانی بود باید گفت که آمریکا و اسرائیل خط قرمز یکدیگر هستند و این همان سخنی بود که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از ابتدای انقلاب به آن اشاره می‌کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول