اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

همه فتنه‌ها زیر سر آمریکا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان با اشاره به جنایات دیکتاتورهای منطقه در مقابل بیداری ملت‌های مسلمان گفت: همه فتنه‌ها زیرسر شیطان بزرگ یعنی همان آمریکاست.

همه فتنه‌ها زیر سر آمریکا است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با تأکید بر لزوم ارتقای بینش و معرفت در هر زمینه‌ای اظهار داشت: هر عبادتی که با بینش و بصیرت همراه باشد دارای قیمت است و هر شیعه مؤمنی که بارگاه حضرت معصومه(س) را با معرفت زیارت کند بهشت بر وی واجب می‌شود.
وی با اشاره به آغاز دهه کرامت، بر لزوم توجه به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) تأکید کرد و گفت: معصومین(ع) واسطه‌های فیض الهی هستند چرا که فیوضات الهی را دریافت کرده و در عالم توزیع می‌کنند.
خطیب جمعه همدان با اشاره به دیدار رهبری با جانبازان، تصریح کرد: این دیدار منشأ کرامات بسیار ارزنده‌ای است و بر این اساس است که نظام مقدس اسلامی به هیچ عنوان در ادامه راه شکست نمی‌خورد.
وی با اشاره به وجود قبور مطهر حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوار ایشان در ایران تصریح کرد: به دلیل حضور این بزرگواران و امامزادگان است که شیعه مانده‌ایم و ما شیعه بودنمان را مدیون امامزادگان هستیم.
محمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در بحرین ظرف دو روز گذشته عده زیادی از تظاهرکنند‌گانی که خواهان مطالبه حق خود بودند دستگیر شده و برای آنها دادگاه نظامی مسخره‌‌ای ترتیب دادند، گفت: تعدادی از این افراد مظلوم را به اعدام محکوم کرده و تعدادی از پزشکان را نیز به جرم کمک به زخمی‌ها به حبس ابد محکوم کردند که بسیار مضحک است.
وی با بیان اینکه "ناصالح" دیکتاتور یمن با بازگشت دوباره برخی از شهرهای این کشور را بمباران کرده است، خاطرنشان کرد: همه جنایات خاورمیانه زیر سر آل سعود کافر است چراکه اگر آل سعود از اسرائیل تا به این حد حمایت نمی‌کرد وضعیت منطقه تا این اندازه رقت‌بار نمی‌شد.
امام جمعه همدان در پایان خاطرنشان کرد: امروز هیئتی از جمهوری‌خواهان بلندپایه امریکا به مصر رفتند تا انقلاب این کشور را مصادره کنند و از این جا نیز به روشنی مشخص می‌شود که همه فتنه‌ها زیر سر شیطان بزرگ یعنی همان آمریکا است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول