اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

هشت سال دفاع مقدس موجب شکست ابهت آمریکا شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: هشت سال دفاع مقدس موجب شکست ابهت آمریکا شد.

هشت سال دفاع مقدس موجب شکست ابهت آمریکا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قیدار، نورالدین رفیعی صبح امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان به بیان علل تحمیل جنگ به ایران اسلامی پرداخت و اظهار داشت: نگرانی غرب از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌، به خطر افتادن منافع آنان‌، ایجاد موانع برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای مسلمان‌، اهمیت و نقش مهم ایران در منطقه‌ خلیج فارس و موقعیت استراتژیک ایران بود که با رهبری‌های پیامبر‌گونه امام خمینی (ره) و مقاومت و ایثار ملت ایران همه تهدیدها به فرصت تبدیل شد.
وی از هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرین در تاریخ کشورمان‌ و سرمایه عظیم و گنجینه بزرگ و حماسه بی بدیل یاد کرد و ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس موجب شکست ابهت آمریکا و متزلزل ساختن پایه‌های رژیم بعثی عراق و حامیان او و همچنین فروپاشی اقتصاد آمریکا و خودکفایی ایران اسلامی در تولید تسلیحات جنگی شد.
فرماندار شهرستان خدابنده افزود: دلیل شکست استکبار جهانی از ایران اسلامی این بود که آن‌ها در مقابل دین اسلام که سرچشمه آن قرآن بود صف کشیده بودند و همچنین روحیه اخلاقی‌، عبودیت و بندگی و ایمان به خدا داشتن‌، شهادت طلبی و اخلاص و پیروی از ولایت‌فقیه موجب پیروزی ایران اسلامی شد.
وی در ادامه راه‌اندازی حلقه‌های معرفت‌، پاسخگویی به خواسته‌ها و شبهات جوانان و مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن را در همه زمان مهم دانسته و خاطرنشان کرد: گرامی‌داشت ایام هفته دفاع مقدس‌، ارج نهادن به ایثار و فداکاری‌، دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلام  است.
رفیعی تصریح کرد: توطئه و خصومت استکبار جهانی علیه نظام اسلامی خاتمه نیافته و همواره در صدد متزلزل ساختن جمهوری اسلامی است که ارتقای بصیرت‌ سیاسی و هوشیاری در همه حال ضروری است.
وی با بیان اینکه هر چه در پاسداری از ارزش‌ها و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس سرمایه‌گذاری کنیم کم است و عنوان داشت: عزت‌، استقلال و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مقدس شهدا‌، رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری و اطاعت مردم از ولایت است.
فرماندار خدابنده اضافه کرد: این مهم امروز در بیداری اسلامی کشورها تأثیر عمیق گذاشته و ملتـ‌ها انقلاب اسلامی ایران را برای نجات از استبداد و استعمار الگو قرار می‌دهند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول