اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

شکست پژاک خفت آمریکا را مضاعف کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: شکست پژاک به دست نیروهای ارزشمند سپاه خفت آمریکا و همدستان منطقه‌ای او را مضاعف کرده است.

شکست پژاک خفت آمریکا را مضاعف کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: نیروهای جان بر کف سپاهی و بسیجی در سنگر مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب در سه دهه گذشته کارنامه موفقی از خود به نمایش گذاشتند به طوری که در روزهای گذشته با وادار به عقب نشینی گروهک منافق پژاک زمینه برتری‌جویی نیروهای ایرانی و ناکامی دشمن را در این سنگر فراهم کردند.
وی با بیان اینکه همه این پیروزی‌ها نتیجه تبعیت از ولایت، ایمان و خودباوری سپاه و دیگر نیروهای مسلح کشورمان است، بیان داشت: تا دین و اندیشه پاک اسلامی در این کشور پابرجا و برقرار است دشمن اجازه ندارد با کوچک‌ترین تحرک امنیت و حیثیت این ملت را دچار خدشه کند.
امام جمعه بیله‌سوار به تحولات منطقه به ویژه کشور یمن و بحرین اشاره کرد و افزود: برخی‌ها با همدستی حاکمان مزدور این کشورها سعی می‌کنند چهره سفاهت مبارزه با حق‌گویی ملت را به نمایش بگذارند که این صحنه امروز در یمن و بحرین با همراهی امریکا و رژیم آل‌سعود تکرار می‌شود.
قیاسی اظهار امیدواری کرد؛ با تداوم بیداری امت اسلامی تمام حاکمان ظالم صحنه حکمرانی ملت‌های مسلمان را ترک کنند تا زمینه شکل‌گیری حکومت واحد اسلامی فراهم شود.
وی در ادامه سخنان خود هفته حج را تبریک گفت و از زائران حرم امن الهی نیز خواست در ادای حق‌الناس پیشقدم بوده و در فرصت باقی مانده برای حضور در حج تمتع این تکلیف را انجام دهند.
امام جمعه بیله‌سوار یادآور شد؛ سفر حج سفر سلوک اخلاق و رفتار شایسته است و باید یک حج‌گذار بعد از پایان این اعمال به نهایت عزت، شرافت و دینداری در اخلاق و رفتار و منش برسند.
قیاسی در پایان سخنان خود دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا(ع) را تبریک گفت و با برشمردن برخی از خصایل آن امام شریف از نمازگرارن خواست آنها را الگوی خود قرار دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول