اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

آمریکا برای کشورهای مسلمان قانون تعیین می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: آمریکا در صدد تعیین قانون برای مصر است در حالی که مردم این کشور قانون بر مبنای قرآن و دین می‌خواهند.

آمریکا برای کشورهای مسلمان قانون تعیین می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژ کام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با گرامی داشت دهه کرامت اظهار داشت: از میلاد حضرت معصومه تا روز تولد امام رضا (ع) را دهه کرامت می‌گویند که این ایام از روزهای شریف نزد شیعیان به حساب می‌آید.
وی با اشاره به ویژگی‌های زیارت امام رضا (ع) افزود: زیارت حرم شریف امام هشتم شیعیان شرافت بسیاری دارد و در بین ائمه (ع) مورد تاکید قرار گرفته است.
امام جمعه جهرم با اشاره به روز نخست ماه ذی‌القعده و تولد حضرت معصومه (ع) ابراز داشت: امامان معصوم (ع) ما از صادق آل محمد تا امام نهم شیعیان این بانوی با کرامت را که حرم مطهرش در شهر قم واقع است مورد ستایش قرار داده و بهشت را بر زائران حرم شریفش واجب دانسته‌اند.
دژکام با بیان روز بزرگداشت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در دهه کرامت نیز گفت: اهالی فارس باید به این گوهر خفته در این استان افتخار کرده و نگذارند در حق ایشان که به فرموده رهبری سومین حرم اهلبیت (ع) است کوتاهی شود.
وی با بیان کم‌لطفی مسئولان استانداری فارس و شهرداری شیراز نسبت به حرم شریف شاهچراغ (ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولان با حمایت تمام‌جانبه خود به شکل شایسته‌ای به مقام احمدبن موسی (ع) احترام کرده و شیراز را زیبنده نام شاهچراغ (ع) کنند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان جهرم با بیان اینکه مردم فارس باید به خود ببالند که همسایه حضرت احمدبن موسی (ع) هستند تصریح کرد: اگر افتخار داریم که در همسایگی این حرم هستیم باید رنگ و بوی ایشان را داشته و به وجود مطهرش احترام کنیم.
استاد دانشگاه علوم پزشکی جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع بیداری اسلامی در منطقه بیان کرد: امروز جهان اسلام شاهد صحنه‌های بسیار ارزشمندی در کشورهای خاورمیانه است که باید قدردان آن را دانسته و از خدا بخواهیم این مسیر همچنان ادامه یابد.
وی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد تا دوباره قدرت مصر را تصاحب کند گفت: آمریکا در صدد تعیین قانون برای مصر است در حالی که مردم این کشور قانون بر مبنای قرآن و دین را می‌خواهند.
خطیب نماز جمعه جهرم ادامه داد: امروز تمام منطقه خاورمیانه از شرق تا غرب در صدد ایجاد یک حرکت جدی برای اسلامی شدن کشورشان هستند که امیدواریم خداوند نتیجه این تلاش را به نفع قرآن و اهلبیت (ع) قرار دهد.
دژکام همچنین با اشاره به دیدار جمعی از جانبازان قطع نخاعی با رهبر انقلاب اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب کار این جانبازان عزیز از شهادت سنگین‌تر است و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان در جبهه‌های حق علیه باطل به خاطر پیشرفت این مرز و بوم بوده است.
امام جمعه جهرم در پایان خطبه‌های این هفته نماز جمعه از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه تشکر کرد و خواستار پیگیری مناسب و توانمند این عزیزان در عرصه امنیت و آرامش مردم شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول