اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:

407 هزار مشترک از خدمات برق مازندران بهره میبرند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: بیش از 407 هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع برق غرب مازندران بهره‌مند هستند.

407 هزار مشترک از خدمات برق مازندران بهره میبرند
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس به نقل از شرکت توزیع برق غرب مازندران، مصطفی سالار بیان داشت: تعداد مشترکان  زیر پوشش خدمات این شرکت تا پایان شش ماهه نخست امسال به بیش از 407 هزار مشترک رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9.5 درصد رشد داشت.
وی تصریح کرد: از این میزان مشترکان خانگی با 342 هزار و 467  اشتراک و مشترکان صنعتی با یک هزار و 953  مشترک همچنان صاحب بیشترین و کمترین تعداد مشترکان شرکت هستند.
سالار ادامه داد: بر اساس آمار، در میان امورات هفت گانه، امور تنکابن با 77 هزار و 760 مشترک بیشترین و امور عباس آباد با 33 هزار و 985 اشتراک کمترین تعداد مشترکان این شرکت را به خود اختصاص داده‌اند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران بیان داشت: 210 هزار و 629 مشترک در شهرها و 196 هزار و 732 مشترک در روستاهای منطقه از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.
وی با ابراز تشکر از تلاش همکاران در سطح امورات گفت: تابستان امسال را با تلاش همکاران و مشترکان، شرکت با کمترین میزان خاموشی به سلامت گذراندیم.
این مسئول ادامه داد: همزمان با دهه کرامت در نوزدهمین برنامه دیدار چهره به چهره استاندار و مدیران ارشد دستگاه‌ها و سازمان‌های استان مازندران با مردم، به 43 درخواست و شکایت مشترکان برق منطقه پاسخ داده شد.
سالار عنوان کرد: در این برنامه یکپارچه و هماهنگ که با حضور استاندار و معاونان وی، مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های استانی و شهرستانی در مصلی نماز جمعه محمودآباد برگزار شد پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مطرح شده از سوی مردم به صورت مستقیم بودیم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران اذعان داشت: بیشترین تعداد درخواست از سوی مردم مربوط به تأمین برق، رفع ضعف ولتاژ، تقسیط هزینه انرژی و اصلاح و تقویت شبکه‌های فرسوده بود که امیدواریم با رفع محدودیت‌های مالی و با توجه به برنامه‌ها و پروژه های در دست اجرا، شاهد بهبود و رفع مشکلات موجود باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول