اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:

95 درصد مشترکان برق، الگوی مصرف را رعایت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: 95 درصد از مشترکان در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری، الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند و مصارف آن‌ها منطقی و متعادل بوده است.

95 درصد مشترکان برق، الگوی مصرف را رعایت کردند
سیدرضا رضوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تنها کمتر از پنج درصد از مشترکان خارج از الگوی مصرف بوده‌اند که آن هم می‌توان با اصول مدیریت مصرف و اخذ مشاوره‌های لازم از شرکت برق آن را کنترل کرد.
وی افزود: بر اساس آخرین تغییرات انجام شده، تعرفه‌های برق در استان بوشهر در بخش خانگی 9 ماه از سال از اول فروردین تا پایان آذرماه به صورت گرمسیری و  سه ماه از سال از اول دیماه تا تا پایان اسفندماه به صورت تعرفه سردسیری محاسبه می‌شود.
رضوی تصریح کرد: با هدفمند شدن یارانه‌ها تعرفه‌های برق در مراحل قانونی خود با توجه به بررسی و رایزنی‌های لازم توسط مجلس شورای اسلامی نهایتا توسط مجلس به تصویب رسید و برای اجرا به وزارت نیرو ابلاغ شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: استان بوشهر مانند سایر استان‌های جنوبی کشور مانند هرمزگان و خوزستان به عنوان مناطق گرمسیر یک در نظر گرفته شده‌اند که الگوی مصرف در فصل گرم ماهانه سه هزار کیلو وات ساعت است یعنی در یک دوره دو ماه شش هزار کیلو وات.
رضوی افزود: مکانیزم اعمال شده به گونه‌ای است که مشترکی با احتساب تمام وسائل برقی موجود در منزل بتواند مدیریتی صحیح بر مصرف خود داشته باشد و در ردیف مشترکان پرمصرف قرار نمی‌گیرد و مصرف مشترک زیر الگوی مصرف است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: تعرفه برق در استان بوشهر به دلیل شرایط اقلیمی خاص نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت بهتری برخوردار است به عنوان مثال قیمت برق در پله اول مصرف در استان ما از 10 تومان آغاز می‌شود که این نرخ یک دهم قیمتی واقعی برق است، این شرایط در سایر بخش‌ها نیز حاکم است و شرایط اقلیمی استان در نظر گرفته شده است.
رضوی اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از مشترکان خود انتظار دارد هزینه‌های صورتحساب را به موقع پرداخت کنند تا مشکلی در ارائه خدمات به همشهریان به وجود نیاید.
وی بیان کرد: شرکت برق به صورت درآمد، هزینه فعالیت‌های خدماتی خود را انجام می‌دهد و هرگونه تاخیر در پرداخت صورتحساب برق مصرفی توسط برخی مشترکان، ارائه خدمات به سایر شهروندان با مشکل مواجه می‌شود.
مدیر عامل شرکت برق بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر برخی افراد اقدام به استفاده غیر مجاز از برق می‌کنند و با دستکاری فیوز خود و یا بدون اخذ انشعاب به اموال عمومی ضربه می‌زنند و حقوق سایر مشترکان را ضایع می‌کنند.
رضوی افزود: در حال حاضر 315 هزار مشترک برق در استان بوشهر وجود دارد که 80 درصد آن خانگی و بیش از 75 درصد مصرف را به خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد: این شرکت آمادگی هر گونه همکاری با مشترکان بخش‌های مختلف در زمینه ممیزی انرژی، مدیریت مصرف و سایر همکاری‌های مرتبط را دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول