اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمایه‌گذار نیروگاه 25 مگاواتی تنکابن خبر داد:

احداث 10 نیروگاه گازی برق توسط چینی‌ها در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت انتقال صنعت یاس، شریک طرف چینی نیروگاه 25 مگاواتی سرداران شهید ابراهیمی تنکابن گفت: این شرکت با شریک چینی خود 10نیروگاه گازی برق در مازندران احداث می‌کند.

احداث 10 نیروگاه گازی برق توسط چینی‌ها در مازندران
عبدالوهاب محمدپور لیما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: تا پایان سال جاری 160 میلیارد تومان در مازندران سرمایه‌گذاری می‌شود که عمده آنها در صنعت توریسم، نیروگاه، راه و راه آهن است.
وی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت دولت و آمادگی سرمایه‌گذاران بومی استان این شرکت آماده سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی به صورت فاینانس است.
محمودپور لیما، عمده سرمایه‌گذاری‌های خارجی در مازندران را از کشورهای ترکیه و چین معرفی کرد و ادامه داد: در صورت تمایل به مشارکت در سرمایه‌گذاری از سوی مازندرانی‌ها، چینی‌ها آماده سرمایه‌گذاری به صورت فاینانس با آنان هستند.
این مسئول مازندران را به دلیل شرایط اقلیمی مستعد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به ویژه در پروژه‌های زیربنایی و توریسم معرفی کرد و اذعان داشت: در جذب سرمایه‌گذاران خارجی کمک و نقش دولت و دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی بسیار مهم است و ما در این راستا از دولت می‌خواهیم در حوزه قوانین و سرعت بخشیدن به روند موافقت اصولی و اقامت سرمایه‌گذاران ما را یاری دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول