اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن همگن برق و الکترونیک خانه صنعت و معدن اصفهان خبر داد:

ارتباط مستمر انجمن برق و الکترونیک با دولت

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن همگن برق و الکترونیک خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: انجمن برق و الکترونیک با مراکز دولتی و خصوصی ارتباط مستمری دارد.

ارتباط مستمر انجمن برق و الکترونیک با دولت
رسول آبدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان با اشاره به مشکلات انجمن برق و الکترونیک خانه صنعت و معدن این استان، اظهار کرد: ارزش ندادن سازمان‌های دولتی و بانک‌ها و عدم توجه کافی به معرفی‌نامه‌ها و کارت‌های عضویت انجمن‌ها یکی از مشکلات این انجمن فنی است.
وی ادامه داد: ورود محصولات چینی به کشور سبب شده تا بسیاری از واحد‌های تولیدی در زمینه محصولات برق و الکترونیک با تعطیلی مواجه شوند.
رئیس انجمن همگن برق و الکترونیک خانه صنعت و معدن استان اصفهان در تشریح فعالیت‌های این انجمن ‌گفت: انجمن همگن برق و الکترونیک 310 عضو دارد که ساختار این انجمن با وجود فعالیت اعضا در هفت کارگروه با وظایف مشخص شده تقسیم‌بندی می‌شود.
وی، افزود: انجمن برق و الکترونیک با مراکز دولتی و خصوصی ارتباط مستمری دارد.
آبدار، تصریح کرد: این انجمن در راستای ارائه خدمات به اعضای زیرمجموعه، علاوه بر خانه صنعت و معدن، با استانداری، سازمان صنایع و معادن، اتاق بازرگانی، اداره استاندارد، سازمان نظام مهندسی، سازمان آتش نشانی و اتحادیه صنف الکتریک و الکترونیک ارتباط یکپارچه‌ای دارد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط انجمن گفت: انجمن برای تسهیل در خدمت‌رسانی و پاسخگویی به اعضا، معرفی‌نامه‌ای برای اعضا برای سازمان‌های مختلف و بانک‌ها صادر می‌کند.
رئیس انجمن همگن برق و الکترونیک خانه صنعت و معدن استان اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته انجمن در سال گذشته بیان داشت: پیگیری برای رفع مشکلات زیربنایی شهرک  برق و الکترونیک خمینی‌شهر با همکاری خانه صنعت و معدن استان از اقدامات مهم انجمن همگن برق و الکترونیک خانه صنعت و معدن استان اصفهان است.
وی افزود: حضور مستمر اعضا هیئت مدیره در جلسات دعوت شده خانه صنعت و معدن و سازمان صنایع، معرفی اعضا جهت انتخاب واحد‌های نمونه و پیشکسوت و نخبه در جشن روز صنعت و معدن هر سال، رفع اختلاف بین اعضا و انجام فعالیت کارشناسی مربوطه توسط کارگروه حقوقی و تشکیل جلسات هیئت مدیره هر 15 روز یک‌بار از دیگر اقدامات سال گذشته این انجمن است.
انتهای پیام؛/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول