اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت برق قزوین اعلام کرد:

قطع برق مدارس بدهکار قانونی است‌

خبرگزاری فارس: شرکت برق استان قزوین اعلام کرد: مکلف به وصول بهاء برق مصرفی همه مشترکان هستیم و قطع برق مشترکان از جمله مدارس بدهکار وظیفه قانونی این شرکت است.

قطع برق مدارس بدهکار قانونی است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روابط عمومی شرکت برق استان قزوین در پاسخ به اظهار نظر یکی از اعضای شورای آموزش و پرورش استان قزوین مبنی بر لزوم همراهی شرکت برق در دریافت بهای برق مدارس، اعلام کرد: عطف به موضوع « تهدید برخی مدارس قزوین به قطع برق » به نقل از عضو شورای شهر قزوین؛ گفتنی است که شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین مکلف به وصول بهاء برق مصرفی همه مشترکان است. ولی متاسفانه برخی از مشترکان در انجام تعهدات خود قصور دارند بنابراین این شرکت برای وصول مطالبات برای کلیه مشترکینی که بدهی معوق دارند (از جمله مدارس) اخطار قطع صادر می‌کند و در صورت عدم پرداخت بدهی، طبق مقررات مجاز به قطع برق مشترکان بدهکار است.
در این راستا مطابق رویه به مدارسی نیز که بدهکاری معوق دارند اخطار داده شده است، ولی ذکر این نکته ضروری است که صدور اخطار قطع به هیچ عنوان تهدید تلقی نمی‌شود، بلکه حق و وظیفه قانونی این شرکت است و در این راستا نیز حداکثر تعامل را با مشترکان دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول