اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی و به کوشش حوزه هنری اصفهان؛

ماهی‌ها نیز در دنیای کتاب حرف می‌زنند

خبرگزاری فارس: به زودی و در طی یک ماه آینده مجموعه کاریکاتورهای مسعود ضیایی در قالب کتاب «وقتی ماهی‌ها حرف می‌زنند» به دنیای کتاب عرضه می‌شود.

ماهی‌ها نیز در دنیای کتاب حرف می‌زنند
پیام پورفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: این کتاب که موضوعی اجتماعی دارد شامل 61 اثر تک رنگ به صورت کاریکاتور است که توسط مسعود ضیایی از کاریکاتوریست‌های معروف اصفهان که شهرت جهانی نیز دارد به تصویر کشیده شده است.
وی افزود: تمام کاریکاتورهای این مجموعه که موضوع‌های آن اجتماعی است با محوریت دنیای ماهی‌ها طراحی شده  و به همین دلیل با نام «وقتی ماهی‌ها حرف می‌زنند» منتشر می‌شود.
مدیر خانه کاریکاتور اصفهان سال جاری را سال کتاب خانه کاریکاتور اصفهان نامید و در این باره گفت: به جز کتاب مورد نظر که مجوز آن اخذ شده و در مرحله انتشار می‌باشد، کتاب «نصفهان 2» نیز آماده چاپ است.
وی تصریح کرد: این کتاب مجموعه‌ای از آثار طنزپردازان اصفهانی است که شماره اول آن در سال 88 منتشر شده و شماره دوم آن نیز به زودی چاپ می‌شود.
پورفلاح درباره دیگر کتاب‌های در حال تولید این مرکز نیز بیان کرد: در حال آماده‌ کردن مجموعه‌ای از تصویر سازی‌های کاریکاتوری به همراه اشعار طنز مرتبط با آن هستیم که  موضوع آن شیطان و نقد آن است.
مدیر خانه کاریکاتور اصفهان تاکید کرد: در این مجموعه 323 طرح از آثار مهری یاوری و شیوا مومنی  موجود بوده و انتخاب اشعار طنز آن نیز بر عهده عباس گلکار است.
وی افزود: در حال آماده‌سازی کتاب‌های دیگری نیز با موضوع طنز کاریکاتوری هستیم که کتاب فصل طنز از جمله آنهاست.
پورفلاح با بیان اینکه چند نمایشگاه طنز نیز در دوره پاییز برگزار می‌شود، گفت: از جمله این نمایشگاه‌ها نمایشگاه بزرگان کاریکاتور ایران است که مربوط به  آثار چهار تن از کاریکاتوریست‌های نامی مانند کیارش زندی، علی درخشی، جمال رحمتی و علی جهان شاهی ماست.
وی با اشاره به دوره‌های آموزشی این مرکز نیز افزود: دوره‌های آموزشی کاریکاتور که شامل دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته است و در تمام طول سال توسط خانه کاریکاتور و در محل حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره‌‌ها می‌توانند به تالار سوره حوزه هنری در خیابان آمادگاه مراجعه و یا با شماره‌های 2217666 و 2220056  تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول