اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دهمین دوره مسابقه "من کتاب می‌خوانم"

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان از برگزاری دهمین دوره مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان "من کتاب می‌خوانم" در سطح استان اصفهان خبر داد.

برگزاری دهمین دوره مسابقه "من کتاب می‌خوانم"
غلام‌‌رضا یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: این مسابقه تا پایان مهرماه سال جاری و با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و معرفی کتب ارزشمند به عموم مخاطبان و به دو شیوه اینترنتی و مکتوب برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات آنلاین کتاب‌خوانی ویژه عموم مخاطبان است، ولی مسابقات مکتوب ویژه کتابداران و مخاطبان در مقاطع راهنمایی و دبیرستان است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان به منابع این مسابقه اشاره کرد و افزود: برای عموم مخاطبان آنلاین کتب فلسطین از اشغال تا انتفاضه تألیف مجید صفاتاج، زندگی‌ام برای لبنان تألیف سها به‌شاره و مهارت‌های زندگی تألیف حسین خنیفر در نظر گرفته شده است.
وی در مورد نحوه برگزاری مسابقات مکتوب نیز بیان داشت: مسابقات مکتوب کتاب‌خوانی شامل یک مسابقه نویسندگی ویژه کتابداران با موضوعات "کتابدار" نیازمند یک جایگاه اجتماعی است، "اگر من جای مسئولان بودم" و "کتابخانه من بهترین بود اگر...." است.
یاوری ادامه داد: همچنین مسابقه خلاصه‌نویسی کتاب‌های "من سرباز هخامنشی هستم" نوشته بهمن پگاه راد و "حکایت پای دار" نوشته محسن مؤمنی شریف در مقطع راهنمایی و مسابقه خلاصه‌نویسی از کتاب‌های "فلسفه خلقت انسان" نوشته عبدالله نصری و "خمره" نوشته هوشنگ مرادی کرمانی ویژه مقطع دبیرستان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هر فرد می‌توانند فرم شرکت در مسابقات مکتوب را از تمام کتابخانه‌های سراسر استان تهیه و پس از تکمیل به آدرس مشخص شده ارسال کند.
مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان درباره نحوه شرکت در این مسابقات نیز گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه اینترنتی به سایت www.booki.ir مراجعه و برای دریافت فرم مسابقه مکتوب از طریق مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان اقدام کنند.
به گزارش فارس، زمان برگزاری مسابقات آنلاین تا پایان مهرماه و مهلت ارسال فرم مسابقه چکیده ‌نویسی تا 25 شهریورماه است.
انتهای پیام؛/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول