اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد اسلامی خراسان رضوی :

کتاب اشعار برگزیده جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) رونمایی شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از رونمایی کتاب اشعار فاخر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و جشنواره شعر رضوی با عنوان کتاب گلدسته‌های عشق خبر داد.

کتاب اشعار برگزیده جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید سعید سرابی ظهر امروز در نشست خبری جشنواره در حوالی خورشید اظهار داشت: کتاب گلدسته‌های عشق مجموعه‌ای از اشعار منتخبی از جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و نیز ترکیبی از اشعاری است که شاعران در جشنواره‌های متفاوت برگزار شده در سراسر کشور در حوزه شعر رضوی است.
در ادامه کاظم دبیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در ارتباط با برگزاری نهمین جشنواره شعر استانی رضوی گفت: در این جشنواره 305 شاعر مشهدی شرکت کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد اظهار داشت: در نهمین جشنواره شعر استانی رضوی که با عنوان در حوالی خورشید امسال برگزار می‌شود تاکنون و به منظور شرکت در این جشنواره 870 قطعه شعر از سوی شاعران مشهدی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
دبیری با اشاره به رشته‌های جشنواره نهم شعر رضوی استانی گفت: در جشنوراه در حوالی خورشید امسال هشت رشته در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد سیره زندگی امام رضا (ع)، اشعار با موضوع‌های مذهبی و دینی، شعر با گویش‌های محلی، مشهد شهر آئینه‌ها را از جمله محورهای برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
وی همچنین ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، قرآن و نهج‌البلاغه، شهروندی و موضوع آزاد را از دیگر محورهای جشنواره نهم شعر رضوی استان عنوان کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد اظهار داشت: امسال بخش عمده‌ای از شاعران منتخب جشنواره شعر استانی را شعرانی به خود اختصاص داده‌اند که برای نخستین بار اشعار خود را به جشنواره‌ها ارائه داده‌اند.
دبیری گفت: مراسم اختتامیه جشنواره شعر رضوی در مشهد 12مهرماه برگزار می‌شود که در این مراسم به هشت نفر برگزیده جشنواره شعر رضوی کمک هزینه عتبات عالیات اهدا می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول