اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار خبر داد:

تعدد رشته‌های کاردانی به کارشناسی در دانشگاه قیدار

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار گفت: در حال حاضر اغلب رشته‌های کاردانی به کارشناسی در دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار متمرکز است.

تعدد رشته‌های کاردانی به کارشناسی در دانشگاه قیدار
محمد رحیم گنج‌خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: از 33 رشته تحصیلی موجود در این مرکز دانشگاهی 10 رشته آن مربوط به رشته‌های کاردانی به کارشناسی است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشجویان بسیاری در رشته‌های کاردانی به کارشناسی مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه پیشرفت‌های خوبی در این مقطع علمی کرده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار اذعان داشت: هرگونه افزایش در مقطع تحصیلی کاردانی به کارشناسی در این دانشگاه انجام می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی انجام شده در این مرکز دانشگاهی اضافه کرد: کلنگ‌زنی مجموعه فرهنگی با اعتبار بالغ بر 400 میلیون تومان از جمله فعالیت‌های عمرانی این دانشگاه است.
گنج‌خانلو یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در این مرکز دانشگاهی را احداث سوله ورزشی عنوان کرد و افزود: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه عمرانی یک میلیارد و 100 میلیون تومان است.
وی، افزود: احداث سالن اجتماعات در ساختمان آموزشی دانشگاه با 200 میلیون تومان اعتبار و ساخت سر درب دانشگاه با اعتبار 150 میلیون تومان نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی صورت گرفته در این مرکز دانشگاهی است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار احداث سالن شورا با اعتبار بالغ بر 20 میلیون تومان را از دیگر فعالیت‌های عمرانی این دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: هدف از انجام این طرح عمرانی فعالیت و همکاری هر چه بیشتر دانشجویان با مسئولان دانشگاه است.
وی همچنین تاسیس سالن برای فعالیت انجمن‌های دانشجویی را از دیگر طرح‌های عمرانی این دانشگاه برشمرد و اضافه کرد: اعتبار اختصاص یافته به این طرح عمرانی 15 میلیون تومان بوده است.
بنا به گفته رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار در حال حاضر 10 انجمن دانشجویی در این دانشگاه فعال هستند.
گنج‌خانلو کابل‌کشی برق دانشگاه با 100 میلیون تومان اعتبار و دیوار کشی محوطه و طراحی سایت تخصصی دانشگاه مرکز قیدار را از دیگر پروژه‌های در دست انجام این دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها نیز به منظور بالا بردن سطح ارتقا کیفی این دانشگاه انجام می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به سایر فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز دانشگاهی اضافه کرد: یکی از مهم‌‌ترین فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار میزبانی مرحله استانی مسابقات قرآنی در سال گذشته است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار یادآور شد: دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار توانست با اجرای هماهنگ و منظم این مسابقات توانایی خود را در اجرای چنین برنامه‌های به اثبات رساند.
وی میزبانی مسابقات فوتسال دانشگاه‌های استان را از فعالیت های ورزشی دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار برشمرد و ادامه داد: تیم فوتسال دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار موفق به کسب رتبه نخست در این مسابقات شد.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول