اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی:

اجرای رهنمودهای رهبری فلسطین را نجات می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در همایش حمایت از انتفاضه فلسطین تنها راه حل نجات فلسطین است.

اجرای رهنمودهای رهبری فلسطین را نجات می‌دهد
حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: کشورهای غربی به دنبال اجرای طرح‌هایی هستند که در ظاهر منافع مردم فلسطین را تامین می‌کند، اما در عمل هیچ امتیازی برای آنها قائل نبوده و تمام شرایط به سود صهیونیست‌ها است.
وی تصریح کرد: در چنین شرایطی امت اسلامی باید ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی خود، از حقوق حقه ملت مسلمان و مبارز فلسطین کوتاه نیامده و با تمام توان از این مبارزه به حق دفاع کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه، راهکارهای ارائه شده از سوی رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در همایش حمایت از انتفاضه فلسطین راه‌هایی عملیاتی و واقع‌بینانه است، گفت: توجه و عمل به این رهنمودها می‌‌تواند ملت مظلوم فلسطین را از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار و حامیان غربی‌اش نجات دهد.
نوروزی در ادامه با اشاره به حمایت ملت و دولت ایران از مبارزان فلسطینی گفت: در این میان رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به عنوان ولی امر مسلمین همواره در حمایت از مبارزان فلسطینی پیشگام بوده و جهانیان به ویژه امت اسلامی را با استقامت در برابر زورگویی و زیاده‌ خواهی‌های صهیونیست‌ها تشویق و ترغیب فرموده‌اند.
وی تاکید کرد: حکام کشورهای مسلمان اگر به راستی خواهان و خواستار آزادی ملت مظلوم و در بند فلسطین هستند، باید شرایط اجرایی شدن رهنمودهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همایش حمایت از انتفاضه فلسطین را فراهم کنند.
نوروزی در پایان تاکید کرد: به طور قطع تاریخ ثبت خواهد کرد که چه کسانی حامی واقعی فلسطینیان بوده و کدام افراد تنها به صورت ظاهری از انتفاضه حمایت کردند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول