اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح قریب خبر داد:

برگزاری اجلاس انتفاضه مردم فلسطین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح قریب گفت: به زودی اجلاس بین‌المللی انتفاضه مردم فلسطین با حضور روسای 60 کشور جهان در ایران برگزار می‌شود.

برگزاری اجلاس انتفاضه مردم فلسطین
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی تهرانی مقدم در حاشیه همایش بیداری اسلامی و مقاومت جعفری اظهار داشت: این همایش در راستای شناسایی و انعکاس مظلومیت مردم فلسطین برگزار می‌شود.
 وی با اشاره به اینکه بنیاد فرهنگی صبح قریب به منظور گسترش فرهنگ دینی و تجلیل از فعالان عرصه مقاومت و بیداری اسلامی راه‌اندازی شده است، گفت: بنیاد فرهنگی صبح قریب به ریاست آیت‌الله محمد حسن اختری در سال 1386 فعالیت خود را در مورد تعمیق گفتمان مقاومت و پایداری در سطح جهانی و با رویکرد انقلاب اسلامی و گسترش روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم در جامعه اسلامی آغاز کرده است.
 مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح قریب از مهم‌ترین برنامه‌های این بنیاد را، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری، تبلیغی، آموزشی، پژوهشی و رسانه‌ای برشمرد.
تهرانی مقدم تصریح کرد: دفتر بنیاد فرهنگی صبح قریب در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و فارس راه اندازی شده و به زودی در یزد نیز افتتاح می‌شود.
وی برنامه‌های آینده این بنیاد را توسعه دفاتر خارجی، تاسیس شبکه تلویزیونی، نمایشگاه دائمی انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی اعلام کرد و افزود: تاکنون کنفرانس و جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی در دو دوره در تهران و خراسان رضوی برگزار شده که مرحله سوم در سوم و چهارم  آذر ماه سال جاری در اصفهان با حضور 350 میهمان خارجی از 110 کشور و دور چهارم در سال 91 در شیراز برگزار می‌شود.
تهرانی مقدم افزود: تاکنون به طور متوسط بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و جمعی از  بهترین نخبگان و کارشناسان این حوزه نسبت به ارزشیابی، داوری و معرفی آثار برگزیده در هر رشته پرداخته‌اند.
وی از تمام متولیان و دستگاه‌های فرهنگی و دینی خواست که با بنیاد فرهنگی صبح قریب همکاری و تعامل تمام‌جانبه داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول