اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه بایرام پاشا استانبول:

جهانیان در اجحاف به فلسطینیان احساس گناه کردند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه بایرام پاشا استانبول گفت: با سخنان احمدی‌نژاد در سازمان ملل جهانیان در برابر سخنان وی و اجحاف به مردم فلسطین احساس گناه کردند.

جهانیان در اجحاف به فلسطینیان احساس گناه کردند
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از تبریز به استانبول، آتیلا آیدینر صبح امروز در دیدار با اعضای اتحادیه کشوری پوشاک و تنی چند از اعضای اتحادیه پوشاک تبریز بر همراهی ملت ایران و ترکیه تاکید کرد.
وی با اشاره به جایگاه این منطقه در استانبول اظهار داشت: شهر استانبول بالغ بر 12 میلیون جمعیت دارد که بخشی از آن در منطقه بایرام پاشا، در بخش اروپایی استانبول ساکن هستند.
آیدینر ادامه داد: این منطقه در زمینه تجارت پوشاک خصوصا تریکو نقش و جایگاه ویژه داشته و با ایران نیز مبادلات گسترده‌ای دارد.
وی اضافه کرد: در سفرهای متعدد دو جانبه ظرفیت‌ها شناخته شده و زمینه خوبی برای توسعه روابط وجود دارد.
شهردار بایرام پاشا تاکید کرد: این منطقه آماده است تا همکاری خود با برادران مسلمان ایرانی را بیش از گذشته گسترش دهد.
وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر اتحادیه تجاری قوی و فعالی در عرصه پوشاک بایرام پاشا فعال هستند که با ایران نیز مراودات گسترده دارند.
شهردار منطقه بایرام پاشا استانبول در ادامه به مواضع جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و  گفت: سخنان احمدی‌نژاد در سازمان ملل همه را میخکوب کرد و جهانیان در برابر سخنان وی  و اجحاف به مردم فلسطین احساس گناه کردند.
آیدینر تاکید کرد: رئیس جمهور کشور شما در حقیقت احساسات مردم ایران را بازگو کرد و زبان گویای آنان بود به نحوی که احساس می‌کنم هر یک از شما اگر به جای او بودید همین سخنان را به زبان می‌راندید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول