اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آق‎قلا:

توجه وِیژه رهبری به جانبازان باید الگوی سایرین باشد

فرماندار شهرستان آق‎قلا گفت: توجه وِیژه به جانبازان از سوی مقام معظم رهبری باید الگوی عملی برای سایرین ازجمله مدیران و مسئولان باشد.

توجه وِیژه رهبری به جانبازان باید الگوی سایرین باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، "حاجی‎گلدی‌کر" پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آق‎قلا، اظهار کرد: صحنه دیدار جانبازان با مقام معظم رهبری بسیار دیدنی و حاوی نکات ارزنده از اوج ایثارگری و اخلاص مردان بزرگ بود که با وجود تحمل 20 سال درد و رنج هنوز پایبند به راه امام راحل، شهدا هستند.
وی با بیان اینکه جانبازان لحظه‎ای پشیمان از راه و مسیر خود نیستند، ‌تصریح کرد: جانبازی که در این دیدار معنوی اعلام می‎کند خبری جز سلامتی مقام معظم رهبری نمی‎خواهد اوج خلوص و ولایت‎پذیری جانبازان را نشان می‎دهد.
فرماندار شهرستان آق‎قلا با اشاره به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گفت: توجه به فرهنگ حجاب و عفاف باید از سوی ادارات این شهرستان با جدیت دنبال شود برخی از ادارات در این زمینه فعال نیستند که باید نسبت به این مهم توجه ویژه شود.
"کر"، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک توجه به مقوله حجاب و عفاف در ادارات این شهرستان یکی از شاخص‎های ارزیابی می‌شود.
وی بر ضرورت توجه به مسائل و مشکلات کشاورزان تاکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی برای تهیه کود، بذر و تامین سوخت ماشین‎آلات کشاورزان تدابیر لازم اتخاذ کند.
فرماندار شهرستان آق‎قلا با اشاره به برگزاری سرشماری نفوس و مسکن که از دوم آبان در سراسر کشور، گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی، روحانیون، رسانه‎های اطلاع‎رسانی لازم برای آشنایی بیشتر مردم با اهمیت برگزاری سرشماری انجام شود.
"کر" اضافه کرد:‌ اطلاعات به دست آمده از سرشماری کاملا محرمانه است و مردم با آسوده خاطر به سوال ماموران سرشماری پاسخ دهند.
وی ادامه داد:‌ دستگاه‎های اجرایی شهرستان آق‎قلا طبق دستور رئیس جمهور باید تمام توان و همکاری را برای اجرایی مطلوب آن به کار گیرند.
فرماندار شهرستان آق‎قلا با اشاره به بیداری اسلامی، گفت: هم اکنون کشورهای اسلامی انقلاب اسلامی را به عنوان الگو خود قرار دادند باید ما در درون کشور با وحدت و انسجام اسلامی در این مسیر سربلند باشیم.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول