اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

تشکیل دولت مستقل فلسطین به ضرر فلسطینیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: طرح تشکیل دولت مستقل فلسطین و در نهایت تشکیل یک دولت فلسطین به معنای این است که اسرائیل به عنوان مالک شناخته شود و این قطعاً به ضرر اسلام و به ضرر فلسطینیان است.

تشکیل دولت مستقل فلسطین به ضرر فلسطینیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبدان اظهار داشت: مسلمانان همواره آگاه به زمان و تحولاتی که اتفاق می‌افتد باشند پیرامون آنها باشند.
وی افزود: در بحرین حکومت آل خلیفه که با بحران مشروعیت و مخالفت همگانی مواجه شده است به یک انتخابات نمایشی دست می‌زند برای اینکه شاید بتواند مقداری از بحران را کم کند اما مشاهده شد که حدود فقط ۱۷درصد از مردم بیشتر در این انتخابات شرکت نکردند چون از طرف جناح‌های احزاب شیعی تحریم شده بود.
امام جمعه آبدان تصریح کرد: مردم بحرین آگاه هستند که همراهی و همکاری با حکومت آل خلیفه نداشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد سقوط حتمی حکومت آل خلیفه باشیم.
حمیدی‌نژاد در ارتباط با موضوع فلسطین نیز گفت: محمود عباس که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است طرح تشکیل کشور فلسطین در کنار اسرائیل می‌دهد این طرح ظاهرش حمایت از فلسطینی‌هاست اما با توجه به سابقه محمود عباس و همکاری‌های او با صهیونیست‌ها و با آمریکا ظاهراً اینچنین برداشت می‌شود که اصلاً این طرح را خود آمریکا و اسرائیل مطرح کردند.
وی ادامه داد: امریکایی‌ها و اسرائیلِ‌ها با این طرح هم به گونه‌ایی مخالفت می‌کنند چون در نهایت تشکیل یک دولت فلسطین به معنای این است که اسرائیل به عنوان مالک شناخته شود و این قطعاً به ضرر اسلام به ضرر فلسطینیان است.
امام جمعه آبدان در ارتباط با وضعیت لیبی نیز گفت: اوضاع در لیبی به نحوی دگرگون شده است که روزهای آخر عمر دیکتاتور لیبی دست به یک عوامل فریبی زده از جمله که گفته من منتظر شهادت هستم و فکر می‌کند که مردم حرف‌های او را باور می‌کنند که در راه دفاع از وطن و مردمش مثلاً می‌خواهد شهید شود.
حمیدی‌نژاد در ارتباط با ترور برهان‌الدین ربانی نیز گفت: ترور برهان‌الدین ربانی در نظر برخی تحلیلگران کار، کار آمریکا است، ایشان وقتی در کنفرانس بیداری اسلامی شرکت کرد و حضور پررنگی داشت و گفت من بعد از چند از کنفرانس هم در ایران می‌مانم، شخص فعال این کنفرانس بود مخالفان نیز دیدند که واقعاً این کنفرانس وجذب کردن تعداد زیادی از اندیشمندان دنیا کار را برای امریکایی که می‌خواهد مسیر انقلاب‌ها را به نفع خودش تغییر بدهد سخت می‌کند بنابراین تصمیم می‌گیرند که ایشان را ترور کنند.
امام جمعه آبدان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت یکی از مهم‌ترین مسائل است در قرآن مجید به عنوان یک نعمت گران قدر و با عظمت از امنیت یاد شده است.
وی بیان کرد: یکی از نعمت‌های خدا این است که مردم مکه را در امنیت قرار داد و امنیت زمانی به وجود می‌آید که انسان‌هایی خدا گونه و خدا جو در این لباس مقدس با تمام معنا با نیت خدایی مشغول خدمت شوند.
حمیدی‌نژاد اظهار داشت:  امنیت واقعی پیش زمینه برای همه پیشرفت‌ها و فعالیت‌هاست یعنی کشوری که امنیت نداشته باشد هیچ فعالیت اقتصادی نمی‌تواند داشته باشد و طبیعتا  کسانی که می‌خواهند امنیت را برقرار کنند افرادی از جان گذشته هستند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول