اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور اردستان:

تدریس 23 رشته در دانشگاه پیام‌نور اردستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان گفت: این دانشگاه از سال 86 تاکنون روند رو به رشدی داشته به طوری که هم‌اکنون دارای 23 رشته در مقطع کارشناسی است.

تدریس 23 رشته در دانشگاه پیام‌نور اردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، پیمان آقایی بعد از ظهر امروز در جلسه گردهمایی اساتید این دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان در سال 74 با دو رشته تاسیس شده است، اظهار کرد: این دانشگاه از سال 86 تاکنون روند رو به رشد و سریعی را به خود گرفته است به طوری که هم اکنون دارای 23 رشته در مقطع کارشناسی و شش مرکز مجهز آزمایشگاهی است.
وی با بیان اینکه هدف دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان تربیت نیروهای متعهد و متخصص است، تصریح کرد: اساتید دانشگاه باید حول این محور و تربیت انسان‌های متعهد حرکت کنند.
آقایی خواستار بخشیدن عزت نفس به جوانان شد و گفت: جوانان و دانشجویان نباید به دنبال معیارهای کاذب حرکت کنند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان از معیارهای اساتید را اخلاص در عمل، پالایش قصد، هدف در تدریس، حفظ وقار و متانت اعلام کرد و گفت: اساتید باید از ادبیات گفتاری مناسبی برای تدریس استفاده کنند.
وی خواستار تنوع در شیوه‌های تدریس توسط اساتید این دانشگاه شد و گفت: در این راستا تمامی امکانات مورد نظر برای افزایش کیفیت تدریس اساتید توسط مسئولان دانشگاه فراهم می‌شود.
به گزارش فارس، دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان دارای بیش از 2 هزار و 800 دانشجو در 23 رشته تحصیلی و 90 استاد و 11 نفر عضو هیئت علمی است.
انتهای پیام؛/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول