اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا صورت می‌گیرد؛

آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای در خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه‌ای خوزستان از آغاز ثبت نام الکترونیکی آزمون‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای، در تاریخ دهم مهر ماه در خوزستان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای در خوزستان
منصور زنگنه منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ثبت نام الکترونیکی آزمون برای نخستین در کشور انجام می‌شود و متقاضیان آزمون ادواری در خوزستان ۱۰ مهر به مدت ۱۰ روز با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان و دریافت دفترچه ثبت نام و کارت اعتباری نسبت به ثبت نام در رشته مورد تقاضا اقدام کنند.
وی افزود: تحویل دفترچه به داوطلبان رایگان بوده و برای ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی http: //advari. irantvto.ir  ۴۰ هزار ریال از طریق واریز به حساب بانک ملی ایران و تحویل فیش بانکی به حوزه محل ثبت نام در مراکز کارت اعتباری را دریافت دارند.
وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده آزمون ادواری در خوزستان فقط در ۱۲ حرفه شامل تعمیرموتورسیکلت، برق خودرو، حسابداری صنعتی مقدماتی، حسابداری عمومی مقدماتی، برق ساختمان، برق صنعتی، جوشکاری گاز، جوشکاری بافرایندقوس الکتریکی دستی، در و پنجره ساز پروفیل آهنی، نقشه کش عمومی ساختمان، رایانه کارICDL، کارور PLC و پیرایشگر مردانه همزمان با سراسر کشور در ۲۰ آبان ساعت ۸ صبح در اهواز برگزار می‌شود.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تصریح کرد: به منظور اخذ کارت ورود به جلسه آزمون و اعلام نتیجه متقاضیان پس از ثبت نام از طریق ساعت کد رهگیری دریافت خواهند کرد.
زنگنه منش زمان اعلام نتیجه آزمون را ۲۱ تا ۲۳ آبادان اعلام کرد و گفت: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً دفترچه را مطالعه و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر این اداره آماده پاسخگویی به سئوالات متقاضیان در وقت اداری خواهند بود.
انتهای پیام/30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول