اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام خبر داد:

راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام از راه‌اندازی مرکز دانشگاهی علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای در استان ایلام خبر داد.

راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، همایون مرادنژادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: این مرکز دانشگاهی در دو شهرستان ایلام و آبدانان ایجاد و راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: قرار است در مهرماه سال جاری در رشته‌های تعمیر و نگهداری خودرو، جوشکاری، گل و گیاهان زینتی، گرافیک و ... دانشجو پذیرش کند.
این مسئول اضافه کرد: افراد علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مراکز علمی کاربردی می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی نسبت به تهیه و اخذ دفترچه‌های نام‌نویسی اقدام کنند.
مرادنژادی تصریح کرد: این مراکز علمی کاربردی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنما که از طریق دفاتر پستی توزیع می‌شود اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 20 شهریور ماه تا 27 شهریور ماه جاری به دفاتر پست مراجعه کنند.
وی ادامه داد: همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توان با شماره تلفن‌های 08426222066 و 08426220177 مربوط به شهرستان آبدانان و در شهرستان ایلام نیز با شمار‌ه‌های 2226081 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول